فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه/۲۰ فروردین ۹۵

روند اصلاحی خودرویی ها به ایستگاه آخر رسید؟

ویراژ خودرویی‌ها در اتوبان بورس

عصر خودرو- امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه، گروه خودرو مثل روز قبل مورد استقبال سهامداران قرار گرفت و اکثر نمادها یکدست سبزپوش و صف خرید بودند، لذا شاخص گروه با جهش ۵۳۸ واحدی معادل ۳ درصد رشد در مدار ۱۸ هزار و ۸۲۸ واحد قرار گرفت.

روند اصلاحی خودرویی ها به ایستگاه آخر رسید؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» ، در این روز سهامداران تعداد 315 میلیون سهام از گروه خودرو به ارزش معاملاتی 44 میلیارد تومان در 22 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند، که در این بین خساپا با جابه جایی 128 میلیون سهام به ارزش 16 میلیارد تومان صدرنشین بود.
    همچنین نماد خساپا تاثیر 43 واحدی و خپارس تاثیر 21 واحدی مثبت روی شاخص کل بورس گذاشتند، خساپا امروز با صف  خرید حدود 14 میلیونی و قیمت 126 تومان پایانی مواجه بود، در این فضای مثبت سهامدار حقوقی 31 میلیون فروشنده بود.
    خپارس نیز با رشد تا آستانه مثبت کامل و صف خرید 18 میلیونی قیمت 95 تومان را لمس کرد.
    با این حال نماد خودرو تحرکات چندانی در مقایسه با گروه نداشت و با رشد حدود 2 درصدی و قیمت پایانی 293 تومان به کار خود خاتمه داد.
    علاوه بر نمادهای مذکور در این روز نمادهای خکاوه، خاور، ورنا، خکار،خمحرکه، خوساز، خموتور با صف خرید به کار خود خاتمه دادند، نماد خزامیا نیز صف خرید بود که نهایتا صف خود را عرضه کرد.
    گفتنی است در تایم فریم روزانه خزامیا روند نزولی یکساله خود را پشت سر گذاشته ولی در تایم فریم هفتگی سهم باید یک کندل کامل بالای قیمت 90 تومان تشکیل دهد تا به رشد ادامه دار سهم امیدوار شد.
    در طرف مقابل نماد خاهن، خنصیر و ختور  تنها سرخ پوشان امروز بودند، خاهن با افت در آستانه منفی کامل (قیمت معامله) تا صف فروش پیش رفت و نهایتا در قمیت 314 تومان پایانی جایی گرفت، خنصیر نیز مانند خاهن رشد خود را کرده لذا اکنون زمان اصلاح سهم می باشد، از این رو با افت در حاشیه 3 درصد منفی در قمیت پایانی 543 تومان قرار گرفت.
    در مجموع روند گروه خودرو در حال تغییر است، باتوجه به فاز اصلاحی یکساله این گروه، اکنون زمان حرکت و رشد قیمتی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو