فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

۶ هزار گواهینامه سال گذشته در ایلام صادر شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از صدور شش هزار انواع گواهینامه طی سال گذشته در استان ایلام خبر داد.

۶ هزار گواهینامه سال گذشته در ایلام صادر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محسن ناصری امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به صدور شش هزار انواع گواهینامه در سال گذشته در استان، گفت: برابر دستورالعمل جدید ابلاغ شده از پلیس راهور ناجا محدودیت های اعمال شده برای افراد نوگواهینامه از ابتدای سال جاری اجرایی شده است.
    وی درباره این محدودیت ها گفت: افرادی که گواهینامه دریافت می کنند تا سه ماه اجازه ندارند به تنهایی و بدون حضور افراد دارای گواهینامه رانندگی کنند؛ از ساعت 12 تا 5 صبح اجازه رانندگی ندارند و در جاده های برون شهری نیز اجازه رانندگی ندارند، همچنین آن ها باید علامت احتیاط «راننده مبتدی است» در جلو و عقب خودرو نصب کنند.

    وی با بیان اینکه این محدودیت ها برای گواهینامه های موتورسیکلت نیز وجود دارد افزود: مدت این محدودیت ها یک سال است و از ابتدای سال 96 اجرایی خواهد شد.

    سرهنگ ناصری درپایان خاطرنشان کرد :اگرافراد در این مدت مرتکب تخلف شوند،گواهینامه شان توقیف وراننده مجددا به کلاس های آموزش رانندگی معرفی می شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط