فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز مدیریت و حوادث فوریت‌های پزشکی خبر داد

کاهش ۱۱ درصدی حوادث شهری ترافیکی در نوروز امسال

عصر خودرو- رئیس مرکز مدیریت و حوادث فوریت‌های پزشکی گفت: در طرح نوروزی سال ۹۶، از ۵۱۵ مورد ماموریت ترافیکی، ۲۷۴ مورد به حوادث شهری با کاهش ۱۱ درصدی نسبت به سال قبل و ۲۴۱ مورد به حوادث تصادفی جاده‌ای با ۹ درصد افزایش نسبت به سال قبل است.

کاهش ۱۱ درصدی حوادث شهری ترافیکی در نوروز امسال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، باقر بهرامی با بیان سه هزار و دو مورد تعداد کل ماموریت‌های اورژانس از آغاز اجرای طرح نوروزی تا پایان آن یعنی از 25 اسفند ماه 95 تا 13 فروردین ماه 96، اظهار داشت: این میزان ماموریت نسبت به سال قبل 16 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
    وی تعداد کل ماموریت‌های تصادفی را 515 مورد دانست که سه درصد کاهش را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد و افزود: تعداد ماموریت‌های غیرترافیکی اورژانس نیز دو هزار و 487 مورد است که کاهش 17 درصدی را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.
    بهرامی ادامه داد: از 515 مورد ماموریت ترافیکی 274 مورد به حوادث شهری با کاهش 11 درصدی نسبت به سال قبل و 241 مورد مربوط به حوادث تصادفی جاده‌ای با 9 درصد افزایش نسبت به سال قبل است.
    وی تعداد کل مصدومان در این مدت را 632 نفر خواند و عنوان کرد: امسال تعداد کل مصدومان شهری با 13 درصد کاهش نسبت به سال قبل 314 نفر بوده و بقیه مربوط به مصدومان جاده‌ای یعنی 318 نفر است که از افزایش 14 درصدی آمار مصدومان جاده‌ای حکایت دارد.
    بهرامی تعداد افراد بستری را 551 نفر عنوان و بیان کرد: در حوادث شهری تعداد بستری‌شدگان 282 نفر با 12 درصد کاهش و در حوادث جاد‌ه‌ای تعداد بستری‌شدگان 269 نفر با 18 درصد افزایش نسبت به سال قبل است.
    رئیس مرکز مدیریت و حوادث فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: هم‌چنین از آغاز سال جدید 31 نفر در حوادث شهری و 45 نفر در حوادث جاده‌ای به صورت سرپایی مداوا شدند که حوادث شهری 21 درصد کاهش را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد ولی آمار حوادث جاده‌ای در مقایسه با سال قبل بدون تغییر مانده است.
    وی تعداد افراد فوت شده قبل از رسیدن به بیمارستان در حوادث جاده‌ای سال گذشته را هفت نفر اعلام و بیان کرد: امسال تعداد افراد فوت شده قبل از رسیدن به بیمارستان چهار نفر بوده که کاهش 43 درصدی را در مقایسه با سال 95 نشان می‌دهد.
    بهرامی با بیان اینکه امسال یک نفر در حوادث ترافیکی شهری در حین احیا به بیمارستان منتقل شد، عنوان کرد: امسال تعداد مراجعان به پایگاه‌های سلامت استان که مسئول گرفتن قند و فشار خون هستند، 232 نفر بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو