فونیکسریمکسبهتام

رئیس شبکه بهداشت و درمان رزن خبر داد:

کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در شهرستان رزن

عصر خودرو- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رزن از کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در شهر و جاده های شهرستان رزن خبر داد.

کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در شهرستان رزن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سید مهدی حسینی با اشاره به فعالیت 3 پایگاه فوریت 115 در شهرستان رزن گفت: یک پایگاه در شهر دمق، یک پایگاه در شهر رزن و یک پایگاه نیز در روستا کاج بخش قروه در جزین در حال فعالیت هستند. 

    وی از کاهش 100 درصدی فوتی های ناشی از سوانح رانندگی در شهر و جاده های شهرستان رزن خبر داد و گفت: طی نوروز سالجاری هیچگونه تصادف منجر به فوت در شهرستان گزارش نشد و این درحالی است که در سال گذشته تصادف جاده ای منجر به فوت 2 مورد بوده است. 

    رئیس شبکه بهداشت درمان شهرستان رزن با بیان اینکه طی ایام نوروز شاهد کاهش 50 درصدی حوادث ترافیکی شهری و افزایش 25 درصدی حوادث ترافیکی جاده ای بوده ایم، گفت: طی تعطیلات نوروزی حوادث ترافیک شهری یک مورد گزارش شده و حوادث ترافیکی جاده ای نیز 45 مورد بوده است. 

    وی افزود: برپایی ایستگاه سلامت نوروزی در ورودی شهر، رنگ آمیزی و تجهیزات کانکس ایستگاه سلامت، تجهیز و دپوی دارویی ایستگاه سلامت به 25 نوع قلم دارویی و توزیع آن در بین مراجعین به ایستگاه ها، چاپ و نصب بنر طرح امداد نوروزی بر روی خودروهای عملیاتی و ورودی های شهرهای دمق و قروه، برپایی رژه آمبولانس ها، تشکیل جلسه کارگروه پدافند غیرعامل و بازدید روزانه از ایستگاه سلامت و پایگاه های جاده ای از جمله اقدامات صورت گرفته در طرح امداد نوروزی در شهرستان رزن بوده است. 

    حسینی با بیان اینکه همزمان با آغاز سفرهای نوروزی طرح امداد نوروزی در شهرستان رزن اجرا و تا پایان تعطیلات ادامه داشت، اظهار داشت: در ایام تعطیلات عید نوروز بیش از 57 عملیات امداد نجات توسط فوریتهای پزشکی شهرستان رزن انجام شده است. 

    وی با اشاره به اینکه ماموریت های نوروز امسال نسبت به سال گذشته افزایش 11درصدی داشته است، یادآورشد: در نوروز سال گذشته 51 مورد ماموریت توسط اورژانس شهرستان رزن به ثبت رسیده که از این تعداد 11 ماموریت در شهر 29 مورد جاده و 17 مورد ماموریت بین مراکز درمانی بوده است. 

    سید مهدی حسینی ادامه داد:24 ماموریت توسط اورژانس شهر رزن، 21 ماموریت توسط اورژانس روستای کاج و 12ماموریت توسط اورژانس شهر دمق صورت گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو