فونیکسریمکسبهتام

بهترین برندهای تایر در سال ۲۰۱۷

عصر خودرو- موسسه JD پاور نتایج بررسی خود از رضایتمندی مشتریان از شرکت های سازنده تایر خودرو در سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد.

بهترین برندهای تایر در سال ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، براساس این بررسی، میزان رضایتمندی مشتریان در چهار حوزه خودروهای لوکس، سواری، اسپرت و وانت‌ها و کامیون ها مورد بررسی قرار گرفته است.

    چهار ملاک و معیار سنجش در این بررسی شامل جنس، سواری، ظاهر و کشش و هندلینگ تایرها بوده است. نتایج بررسی امسال براساس پاسخ 29 هزار و 622 نفر از مالکان خودروهای مدل سال 2015 و  2016 که در ماههای اکتبر تا دسامبر 2016 تست شده اند، منتشر شده است.

    بررسی های امسال نشان داد که 37 درصد مالکانی که تاکنون دو مرتبه یا بیشتر تایر خودروشان را تعویض کرده اند همان برند تایری را که کارخانه روی خودرو گذاشته بود، انتخاب کرده اند.

    خودروهای سواری

    تایر میشلن در ارزیابی امسال موفق شد در بخش خودروهای سواری رتبه نخست را به خود اختصاص دهد و شرکت های پیرلی، گود یر، نکسن و هانکوک، کانتیننتال، کومهو، بریجستون، یوکوهاما و تویو به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفتند.  

    در سگمنت وانت ها و خودروهای باری

    در مجموع شش سازنده تایر حضور داشتند که برند میشلن در بخش های جنس، سواری، کشش و هندلینگ پنج ستاره و در بخش ظاهر چهار ستاره گرفت و اول شد و برندهای گود یر، BF گودریچ، هانکوک، کانتیننتال و بریجستون رده های بعدی را به خود اختصاص دادند.

    در سگمنت خودروهای لوکس

    میشلن مجددا اول شد و در تمام زمینه های ارزیابی پنج ستاره را کسب کرد. در این بخش پیرلی و بریجستون نیز عملکرد قدرتمندانه ای داشتند ولی گود یر با کسب سه ستاره عملکرد متوسطی داشت. همچنین پس از گود یر برندهای دانلوپ و کانتیننتال و در قعر لیست نیز هانکوک با دو ستاره قرار گرفت.

    سگمنت خودروهای پرفورمنس

    در این بخش نیز مجددا میشلن حضور مقتدرانه ای داشت و در بین چهار شرکت تایر سازی که در این بخش حضور داشتند، اول شد و برندهای گود یر، بریجستون و پیرلی در رتبه های بعدی قرار گرفتند. میشلن در ارزیابی های انجام شده در تمام زمینه های بررسی پنج ستاره و فقط در زمینه سواری چهار ستاره گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط