فونیکسریمکسبهتام

جانشین فرمانده پلیس راه غرب استان تهران:

وضعیت ترافیک جاده ای در غرب تهران عادی و روان است

عصر خودرو- جانشین فرمانده پلیس راه غرب استان تهران با بیان اینکه مسافران نوروزی از مسافرت بازگشتند گفت: ترافیک محورهای مواصلاتی غرب استان تهران عادی و روان است.

وضعیت ترافیک جاده ای در غرب تهران عادی و روان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ محمد رضا محمودوند با بیان اینکه بارش برف و باران روز گذشته در برخی محورهای غرب تهران سبب کندی حرکت شده بود افزود: غروب و شب گذشته به دلیل بازگشت آخرین موج مسافران نوروزی، ترافیک نیمه سنگین و پر حجم در محورهای مواصلاتی غرب استان شاهد بودیم.

    وی گفت: هم اکنون ترافیک های آزاد راه تهران- قم و تهران- ساوه عادی و روان است و تردد خودروها در آن ها به راحتی جریان دارد.

    جانشین فرمانده پلیس راه غرب استان تهران گفت: طرح نوروزی پلیس راه که با تعداد زیادی واحد گشتی درمحورهای مواصلاتی غرب استان تهرن از 25 اسفند سال 95 آغازشده بود امروز به پایان می رسد.

    محمودوند با اشاره به کاهش تصادفات نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: احتیاط رانندگان، همکاری آن ها با پلیس و حضور پلیس در تمام محورها از عوامل مهم کاهش تصادفات بود.

    وی اضافه کرد: نیروهای پلیس و گشت‌های ویژه همچنان در طول محورهای مواصلاتی غرب استان تهران مستقر هستند تا در صورت لزوم به مسافران خدمات‌رسانی کنند.

    جانشین فرمانده پلیس‌راه غرب استان تهران با ارائه توصیه هایی به رانندگان گفت: رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کرده و به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند تا تجربه سفری خوب را با خود به همراه داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط