فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان:

لغزندگی جاده عامل تصادف چهار خودرو در اصفهان شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: دو تصادف در مسیر اتوبان شهدای صفه بدنبال لغزندگی جاده، به وقوع پیوست که خسارات زیادی بر جای گذاشت.

لغزندگی جاده عامل تصادف چهار خودرو در اصفهان شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی اظهار داشت: صبح امروز طی تماس تلفنی با مرکز پلیس، ماموران از وقوع یک تصادف در بزرگراه شهدای صفه مسیر شرق به غرب (پل شهید ستاری) مطلع و بلافاصله به منظور بررسی حادثه در محل حاضر شدند.

    وی اظهار کرد: در این حادثه به دلیل لغزنده بودن جاده یک دستگاه پژو سواری با اتوبوس واحد شهری برخورد می‌کند و خسارت جدی به بار می آورد.

    رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان ادامه داد: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را لغزندگی جاده و عدم توجه به سرعت مطمئنه اعلام کردند.

    وی ادامه داد: از سوی دیگر در همان مکان به فاصله 10 قدم آن طرف‌تر سواری پراید برای اینکه با خودرو های حادثه دیده برخورد نکند به شدت ترمز می‌گیرد و متوقف می‌شود اما متاسفانه کامیون درحال حرکت عقبی به دلیل عدم توجه کافی و کنترل نکردن خودرو با سواری پراید برخورد کرده و متاسفانه خسارت شدیدی به بار می آورد.

    سرهنگ چلمغانی ادامه داد: متاسفانه راننده خودرو پراید آسیب بسیار جدی دید و توسط ماموران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

    وی بیان داشت: با توجه به لغزنده بودن این جاده‌ها به رانندگانی که قصد تردد در  مسیر بزرگراه ها را دارند توصیه می‌کنیم با احتیاط بیشتر و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از هرگونه عجله و شتاب بپرهیزند.

    رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان به رانندگان در خصوص رانندگی در شرایط بارندگی و لغزنده بودن جاده ها هشدار داد و گفت: با کمی احتیاط و رعایت اصول ایمنی می توان سفری ایمن و بی خطر را در این روزهای پایانی تعطیلات نوروز رقم زد و از وقوع حوادث ناگوار برای خود و دیگران جلوگیری کرد.

      

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط