فونیکسریمکسبهتام

اخبار ترافیکی نوروزی (۱۶۴)

اسامی استانهای پربارش کشور در دو روز آینده

عصر خودرو- مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اعلام استانهای پربارش از نفوذ توده هوای سرد به کشور خبر داد.

اسامی استانهای پربارش کشور در دو روز آینده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، احد وظیفه بیان کرد: امروز با فعالیت سامانه بارشی در مناطقی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه های شمالی و جنوبی البرز، بخشهایی از مرکز و جنوب و باشدت کمتر در برخی نقاط شمال شرق، شرق و نواحی مرکزی ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و موقتی پیش بینی می‌شود.

    استان های پر بارش کشور

    وی بااشاره به اینکه شدت بارش ها در استانهای لرستان، مرکزی، غرب چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه وبویراحمد وشمال و شرق خوزستان، نیمه غربی کرمانشاه، شمال ایلام، نیمه غربی آذربایجان غربی، نیمه شمالی آذربایجان شرقی وارتفاعات البرز در شمال قزوین، البرز و تهران خواهد بود ادامه داد: روز یک شنبه فعالیت این سامانه در کشور بویژه در دامنه های زاگرس و نواحی مرکزی کشور تقویت می شود که بارشها در لرستان، نیمه شرقی ایلام، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال وشرق خوزستان، شمال فارس، نیمه غربی اصفهان، غرب سمنان، جنوب غرب تهران، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و شمال خراسان رضوی شدت بیشتری خواهد داشت.

    نفوذ توده هوای سرد

    وظیفه افزود: روز دوشنبه سامانه بارشی درنیمه شمالی کشور فعال خواهد بود و بارش ها دراستان های تهران، قم، مرکزی، لرستان، نیمه شرقی کرمانشاه، نیمه غربی سمنان، خراسان رضوی، نیمه شمالی اصفهان و مناطقی از خراسان شمالی، گلستان و مازندران شدت بیشتری خواهد داشت. از امروز تا روز دوشنبه به سبب نفوذ توده هوای سرد، ضمن کاهش دما در نیمه شمالی، بارش ها در مناطق کوهستانی و نقاط سردسیر شمال غرب و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی به صورت برف است.

    پیش بینی وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

    مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی بابیان اینکه طی روزهای یک شنبه و دوشنبه در برخی ساعات وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور و دامنه های البرز مرکزی و شرقی پیش بینی می شود اظهار کرد: دریای خزر طی سه روز آینده و خلیج فارس روز دوشنبه مواج است.

    وضعیت آسمان تهران در دو روز آینده/ دمای هوای تهران کاهش می یابد

    وظیفه در پایان درباره وضعیت آسمان تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران روز یکشنبه با بارش پراکنده رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید واحتمال تگرگ با آسمانی نیمه ابری و اوایل شب ابری همراه خواهد بود که حداقل دما در این روز 5 و حداکثر 18 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود؛ همچنین روز دوشنبه ابری و بارش باران و وزش باد در اواخر وقت نیمه ابری با حداقل و حداکثر دمای 3 و 9 درجه سانتی گراد خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو