فونیکسریمکسبهتام

طرح خدمات نوروزی ایران خودرو زیر ذره بین مدیران

عصر خودرو- در حالی که تعطیلات نوروزی به نیمه رسیده، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو از روز چهارم فروردین ماه بازدیدهای دوره ای خود از نحوه اجرای طرح خدمات نوروزی ایران خودرو را آغاز کرده است.

طرح خدمات نوروزی ایران خودرو زیر ذره بین مدیران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، سیدرضا حسینی همزمان با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی در روز چهارم فروردین ماه از سه نمایندگی مرکزی خدمات پس از فروش ایران خودرو در شهر تهران بازدید کرد و سپس به مسیر پرتردد تهران – کرج – چالوس رفت و نحوه خدمت رسانی ناوگان امدادی ایران خودرو در این مسیر را مورد ارزیابی قرار داد.

    وی روز پنجم نیز با سفر به استان خراسان رضوی به صورت سرزده از نمایندگی های کشیک خدمات پس از فروش ایران خودرو در ایام تعطیلات نوروزی بازدید کرد و در گفت وگو با مشتریان و مراجعه کنندگان،‌ نحوه اجرای این طرح امداد نوروزی سال 96 را مورد ارزیابی قرار داد.

    براساس این گزارش، این بازدیدها که با هدف کنترل عملیات خدمت رسانی به مشتریان و به صورت سرزده انجام می شود، در روزهای آینده و در مسیرهای پرتردد و شهرهای بزرگ کشور ادامه خواهد یافت.

    شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو-ایساکو- با همکاری شرکت امداد خودرو ایران طرح خدمت رسانی نوروز 96 را از 25 اسفند آغاز کرده و تا 15 فروردین ماه 96 در سراسر کشور اجرا خواهد کرد.

    در این طرح 411 نمایندگی فعال ایساکو مشارکت دارند که این تعداد نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است. افزون بر این 233 فروشگاه مجاز و 2080 اکیپ امدادرسانی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتریان محصولات ایران خودرو خواهند بود.

    برمبنای این گزارش، برای رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان،‌علاوه بر نمایندگی های یک شیفت که از ساعت 8 صبح فعال خواهند بود،‌170 نمایندگی دو شیفت نیز از ساعت 8 تا 21 به ارایه خدمات به هموطنان می پردازند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط