فونیکسریمکسبهتام

پاترول و پاجرو فرزندخوانده‌های جدید نیسان و میتسوبیشی می‌شوند

عصر خودرو- نیسان و میتسوبیشی احتمالا برای تولید نسل بعدی خودروهای SUV با هم متحد خواهند شد.

پاترول و پاجرو فرزندخوانده‌های جدید نیسان و میتسوبیشی می‌شوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،  نیسان به دنبال بهره گیری از مالکیت میتسوبیشی بوسیله تولید مشترک SUV های بزرگ به همراه شریک استراتژیک جدید خود است. نیسان در اواخر سال 2016 سهام غالب میتسوبیشی را خرید.

    توسعه محصول یک پروسه هزینه بر برای خودروسازان است بنابراین منطقی است که نیسان بدنبال راههایی برای صرفه جویی در هزینه ها از طریق یک شریک جدید باشد.

    مشخص ترین نطقه تلاقی بین دو شرکت نیسان و میتسوبیشی خودروهای SUV بزرگ هستند. نیسان SUV پاترول و میتسوبیشی مدل پاجرو را در بخش خودروهای شاسی بلند فول سایز دارند. بعلاوه هر دو خودرو به لحاظ سن و سال پیر شده اند و به یک بروز رسانی کامل نیاز دارند.

    به گفته تروور مان، مدیر اجرایی ارشد میتسوبیشی، نیسان و میتسوبیشی در حال مذاکره برای توسعه مشترک نسل بعدی نیسان و پاجرو هستند. نیسان احتمالا بخش عمده توسعه پلتفرم را انجام خواهد داد و میتسوبیشی تخصص خود در پیشرانه های هیبریدی پلاگین را در اختیار پروژه خواهد گذاشت.

    مان به نشریه موتورینگ گفت: نحوه انجام این کار موضوعی است که ما در حال کار روی آن هستیم زیرا این بخش از حیث مطابقت با استانداردهای آلایندگی CO2 تحت فشار قرار گرفته است.

    هنوز جدول زمانی خاصی برای عرضه SUV های جدید نیسان و میتسوبیشی اعلام نشده است اما احتمال دارد که تا تحقق این امر چند سالی طول بکشد.

    نیسان پاترول آخرین بار در سال 2010 بازطراحی شده و میتسوبیشی پاجرو از سال 2000 به بعد بازطراحی نشده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم