فونیکسریمکسبهتام

زمان انتظار برای امداد و تناقض میان گفته‌های مدیران ایران‌خودرو

مدیرعامل ایساکو ادعای مدیرعامل ایران‌خودرو را تکذیب کرد

عصر خودرو- مدیرعامل ایساکو در نشست خبری جشنواره نوروزی ایران‌خودرو با اعلام زمان انتظار امداد ۲۷ دقیقه‌ای در سال ۱۳۹۵، از خبرنگاران بابت اعلام زمان انتظار کمتر از ۲۵ دقیقه‌ای از سوی مدیرعامل ایران‌خودرو عذرخواهی کرد.

مدیرعامل ایساکو ادعای مدیرعامل ایران‌خودرو را تکذیب کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، حسینی، مدیرعامل ایساکو در نشست خبری جشنواره نوروزی ایران‌خودرو به هدف‌گذاری 25 دقیقه‌ای برای زمان انتظار خودروها از لحظه درخواست امداد تا رسیدن تیم امدادگر در سال 1395 اشاره کرد و از عدم دستیابی به آن و رسیدن به زمان متوسط 27 دقیقه در سال 95 گفت. این هدف‌گذاری و نتیجه به دست آمده در حالی است که مدیران ایران‌خودرو به‌عنوان شرکت مادر ایساکو پیش از این از دست‌یابی به رکوردهای کمتر از 25 دقیقه در سال‌های گذشته گفته بودند. به‌ عنوان‌ مثال هاشم یکه زارع، مدیرعامل ایران‌خودرو در فروردین‌ماه سال 93 به مدت‌زمان کمتر از 22 دقیقه برای رسیدن تیم‌های امدادی به محل اشاره کرده بود و یکی دیگر از مدیران ایران‌خودرو نیز در ابتدای سال جاری از زمان دریافت امداد در کمتر از 25 دقیقه خبر داده بود.
    حسینی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تناقض هدف‌گذاری ایساکو برای سال آینده با گفته‌های مدیران ایران‌خودرو گفت:"از زمانی که من خدمت شما رسیدم این زمان 30 دقیقه بود. ما برای سال جاری هدف‌گذاری 25 دقیقه را داشتیم که متاسفانه نتوانستیم به آن برسیم و میانگین زمان انتظار در سال جاری 27 دقیقه بود."
    وی افزود:"من هیچ‌وقت میانگین زمان کمتر از 25 دقیقه را نگفته‌ام و اگر دوستان دیگری این زمان را اعلام کرده‌اند من از طرف آن‌ها عذرخواهی می‌کنم که به این زمان نرسیدیم."
    نکته قابل‌توجه در این میان تناقض عجیب میان آمار اعلام شده از سوی مدیران ایران‌خودرو است. از یک‌سو در سال 1393، مدیرعامل ایران‌خودرو از دست‌یابی به رکورد 22 دقیقه خبر می‌دهد و این در حالی است که دو سال بعد از آن مدیرعامل ایساکو از هدف‌گذاری برای دست‌یابی به رکورد 25 دقیقه می‌گوید و زمان فعلی انتظار را 27 دقیقه اعلام می‌کند. به این ترتیب مشخص نیست درحالی‌که به گفته یکه زارع، ایران‌خودرویی ها پیش از این به رکورد 22 دقیقه در امدادرسانی رسیده‌اند، چگونه با پیشرفت‌های دوساله، امروز از رکورد خود عقب‌تر هستند. از سوی دیگر از گفته‌های مدیرعامل ایران‌خودرو را در سال 93 درست بدانیم، زمان انتظار 27 دقیقه را می‌توان یک پسرفت آشکار دانست و به این ترتیب مشخص نیست درنهایت گفته‌های کدام‌یک از این دو مدیر ارشد ایران‌خودرو را باید درست دانست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو