فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه استان سمنان:

حوادث جاده ای استان سمنان ۲۰ مجروح برجای گذاشت

عصر خودرو- سمنان - فرمانده پلیس راه استان سمنان گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۱۳فقره تصادف منجر به فوت و جرح در راه های مواصلاتی استان رخ داد که طی آن ۲۰ نفر مجروح شدند.

حوادث جاده ای استان سمنان ۲۰ مجروح برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر ضمن اشاره به حوادث آخرین پنج شنبه و جمعه سال 95 در راه های استان سمنان بیان داشت: طی 24 ساعت گذشته سه سانحه منجر به فوت در راه های مواصلاتی استان رخ داد که متاسفانه این حوادث به فوت سه هموطن انجامید همچنین در این مدت 10سانحه جرحی نیز به وقوع پیوست که 20 نفر را روانه بیمارستان کرد.

    وی افزود: نخستین حادثه منجر به فوت روز گذشته واژگونی تریلی کشنده هوو در کیلومتر 74 محور سمنان-دامغان بود که منجر به فوت سرنشین 48 ساله آن شد و دلیل این حادثه که در ساعت 12:40 روز پنج شنبه رخ داد، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه حدس زده می شود.

    فرمانده پلیس راه استان سمنان درباره دیگر حادثه منجر به فوت استان نیز توضیح داد: این سانحه ساعت 19:46 روز پنج شنبه و در کیلومتر هفت محور دامغان-شاهرود رخ داد که طی آن خودروی سواری پژو به خارج از جاده منحرف شده و پنج سرنشین آن مجروح می شود متاسفانه در این حادثه یک مرد 68 ساله به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان می سپارد.

    خسروجردی افزود: دیگر حادثه نیز در ساعت 6:15  صبح امروز واژگونی یک خودروی سواری در کیومتر 92 محور میامی-سبزوار رخ داد که در آن نوزاد 9 ماهه ای به نام محمد، جان خود را از دست داده و مادر او دچار جراحات شدید می شود.

    وی ادامه داد: متاسفانه بی توجهی به جلو، رعایت نکردن نکات هشدار دهنده، سرعت غیر مجاز، تخطی از قوانین و ... می توانند در ترافیک ایام عید نوروز حوادثی جبران نشدنی را رقم بزند که از هموطنان می خواهیم کمال احتیاط را داشته باشند همچنین استراحت 15 دقیقه ای پس از دو ساعت رانندگی در راه های استان سمنان الزامی است.

    فرمانده پلیس راه استان سمنان آخرین وضعیت ترافیک تعطیلات پایان هفته را مطلوب عنوان کرد و گفت: وضعیت تردد در تمامی راه های مواصلاتی استان مناسب است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو