فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه لرستان:

۴۲ درصد قربانیان تصادفات رانندگی لرستان در بیمارستان فوت می‌کنند

عصر خودرو- رئیس پلیس راه لرستان گفت: ۴۲ درصد قربانیان تصادفات رانندگی لرستان در بیمارستان فوت می کنند.

۴۲ درصد قربانیان تصادفات رانندگی لرستان در بیمارستان فوت می‌کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ مرتضی چغلوند صبح پنج شنبه در هفتمین کارگروه ایمنی حمل ونقل و سوانح رانندگی استان اظهار داشت: محور شمال به جنوب استان پرترافیک ترین جاده است و میزان تصادفات در این قسمت بیشتر از سایر محورها است.

    وی بیشترین علت تصادفات را عدم رعایت مقررات از سوی مهمانان دانست و افزایش ترافیک را از دیگر علل تصادفات ذکر کرد.

    رئیس پلیس راه لرستان عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی را از دیگر عوامل اصلی تصادفات خواند و از رانندگان خواست که در چنین مواردی رانندگی نکنند گفت: امسال قصد داریم تعداد نیروهای پلیس را افزایش دهیم تا بتوانیم تصادفات را مهار کنیم.

    سرهنگ چغلوند عنوان کرد: بر اساس آمار میزان تلفات جاده ای در بیمارستان 42 درصد، سرصحنه 52 درصد و حدود 40 درصد هم متفرقه بوده است.

    وی با بیان اینکه سرعت رانندگی در استان نسبت به سایر استانها پایین تر است و از میانگین کشوری هم پایین تر است بیان داشت: متاسفانه تعداد خودروهای فرسوده و مدل پایین در جاده ها بسیار زیاد است.

    رئیس پلیس راه لرستان با اشاره به اینکه استان لرستان از نظر حضور پلیس سرصحنه تصادفات اولین استان کشور است خاطرنشان کرد: در راستای کنترل تصادفات و برخورد با متخلفین تمام نیروهای این بخش را آموزش داده و قرارگاهی برای این امر تشکیل داده ایم.

    وی افزود: از 40 نفر از ماموران ناجا برای نیروی کمکی در ایام نوروز استفاده می شود و تجهیزات ترافیکی را هم نسبت به سال گذشته افزایش داده ایم.

    رئیس پلیس راه لرستان ادامه داد: چون لرستان به عنوان مقصد گردشگری انتخاب شده، تعداد گشت های جاده ای را نسبت به سال گذشته، دوسوم افزایش داده ایم و با متخلفین برخورد قاطع خواهیم داشت.

    سرهنگ چغلوند بیان داشت: با توجه به داشتن طرح های متعدد در پلیس راه طی ایام تابستان، اربعین و ایام نوروز تقویت پلیس ها چه از لحاظ سوخت و چه از لحاظ قطعات خودرو می تواند کارساز باشد.

    وی عنوان کرد: عمده نقاط حادثه خیز استان مشخص و شناسایی شده تا کاهش تصادفات را شاهد باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو