فونیکسریمکسبهتام

با حضور روزانه ۷۵ امدادگر در جاده ها؛

طرح نوروزی امداد و نجات اردبیل آغاز شد

عصر خودرو- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از آغاز به کار طرح نوروزی امداد و نجات استان با حضور روزانه ۷۵ نفر امدادگر خبر داد.

طرح نوروزی امداد و نجات اردبیل آغاز شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، بهرام غیبی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه این طرح به خبرنگار مهر گفت: در طرح امداد و نجات هزار و 760 نفر- روز امدادگر در جاده‌ها مستقر خواهند شد.

    وی با اشاره به فعالیت 20 پایگاه ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان اضافه کرد: در طرح امداد و نجات هلال‌احمر 20 خودرو آمبولانس و ست نجات و 10 خودرو پشتیبان پیش‌بینی‌شده است.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تاکید کرد: در نوروز امسال یک فروند بالگرد نیز در استان مستقر شده و در عملیات ضروری به کار گرفته می‌شود.

    غیبی با بیان اینکه در طرح ایمنی و سلامت هلال‌احمر نیز 240 نفر در طول 25 روز فعالیت خواهند داشت، اضافه کرد: 15 خیمه نماز، 15 خیمه راهنمای مسافر و ایستگاه فشارخون و 15 خیمه محیط دوستدار کودک در ورودی و خروجی شهرها دایر می‌شود.

    وی از توزیع قبله‌نما، بروشور، کلاه، کیسه‌زباله دوستدار محیط‌زیست، کیف کمک‌های اولیه کوچک، بادکنک و اقلام فرهنگی در چادرها برای مسافران خبر داد.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همچنین به اجرای طرح خادم (خانواده‌های آماده در مخاطرات) اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح تقویم آموزشی و بروشورهای اطلاع‌رسانی توزیع می‌شوند.

    غیبی به اجرای طرح پزشکیار نیز اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح 30 پزشک از استان برای استقرار در پایگاه‌های بین‌شهری هلال‌احمر و امدادرسانی رایگان به مسافران اعلام آمادگی کردند.

    وی تاکید کرد: طرح نوروزی هلال‌احمر استان همزمان با سراسر کشور از 25 اسفندماه تا 14 فرودین ماه 96 اجرا می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط