فونیکسریمکسبهتام

جولان کمال فناوری و مهندسی در خیابانهای کشور؛

جواهر باواریایی در ایران

عصر خودرو- با توجه به تغییرات گسترده فناوری همه ما به‌نوعی علاقه‌مند و دنبال کننده اخبار فناوری و صنعتی هستیم. دامنه تغییرات در این حوزه بسیار وسیع است چنانچه گاهی شمردن ابداعات جدید از کنترل ما خارج می‌شود.

جواهر باواریایی در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، صنعت خودروسازی نیز از این دایره خارج نیست و به‌نوعی درگیر کننده همه صنایع در یکجا است و به‌نوعی می‌توان پیشرفت‌های فناوری را در آن دید.
    در این بین برخی برندهای معتبر خودروسازی خود خالق فناوری‌های جدیدی بودند که در رفاه و امنیت بشر تاثیر بسزایی داشته‌اند و از این بین شرکت خوش‌نام ب ام و آلمان که در ایالت باواریا واقع شده و نام آن برای هر فردی در هرجای دنیا آشنا است خود صاحب بسیاری از این ابداعات است، برندی محبوب که سال‌ها است پرچم‌دار تغییرات بزرگ در صنعت خودرو است. عرضه خودرو در کلاس‌های مختلف توسط این غول خودروسازی آلمانی و دریافت جوایز متعدد فناوری، مهندسی، محیط‌زیست و ... نشان از توانمندی خاص این برند در ارائه برترین‌ها در صنعت خودرو دارد.
    قطعا همه ما به‌طور ناخودآگاه نهایت تجمل، فناوری و وقار را در هر محصول تولیدی دوست می‌داریم و به‌نوعی آن را یک الگو برای خود قرار می‌دهیم، هرچند معمولا  باید مبلغ زیادی را از حساب بانکی خود برای به دست آوردنش خارج کنیم. حتی اگر نتوانیم آن محصول را خریداری کنیم همواره برای آن احترام ویژه قائل هستیم و به‌نوعی برای ما ملاک سنجش و مقایسه با دیگر کالاها قرار می‌گیرد.
    یکی از این محصولات که همواره برای خودرو دوستان و حتی بسیار از افراد عادی جذاب بوده و تاریخ خودرو همواره به احترام و نوآوری‌های این محصول تعظیم خواهد کرد ب ام و سری 7 است. تولید 6 نسل از این سدان مجلل  از سال 1977که می‌توان آن را به کشتی و هم به هواپیما تشبیه کرد خود سندی است  دال بر قدرت، شکوه و نوآوری این باواریایی محبوب. ب ام و سری 7 با معرفی و عرضه نسل چهارم آن معنی و مفهوم خاص به خود گرفت، زمانی که کریس بنگل آمریکایی دنیای خودروسازی را با انقلاب فناوری مواجه کرد، خودرویی که از تصور و قدرت درک بسیاری از مصرف‌کنندگان و منتقدان در زمان تولید خود خارج بود.
    سری 7 ب ام و به‌نوعی الگوی دیگر خودروسازان برای خلق محصولات و تعریف جدید از خودروسازی مدرن قرار گرفت و این روند کماکان با معرفی دو نسل دیگر نیز ادامه دارد. نسل ششم سری 7 ادامه دهنده راه پر غرور نسل‌های قبلی خود است که با طراحی بسیار زیبا و با وقار خود، در کنار انبوهی از امکانات و آپشن‌های رفاهی و امنیتی که برخی برای اولین بار عرضه می‌شود صدای قدرتمند ب ام و و پیغام این برند بزرگ به مشتریان است که ب ام و بهترین و کامل‌ترین را در سری 7 خود خلق می‌کند.
    اخیرا با کسب مجوز برای مدل 730 برای ورود به بازار کشور توسط شرکت پرشیا خودرو و قیمت‌گذاری مناسب پرشیا خودرو، نسل جدید سری 7 قطعا به گزینه‌ایی پرطرفدار برای عاشقان خودرو و تجمل و فناوری بدل خواهد شد و نیامده چشم بسیاری به دنبال این سدان زیبا و با وقار است. ورود این جواهر باواریایی قطعا استانداردهای جدیدی را برای خودرو دوستان ایرانی تعریف خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو