فونیکسریمکسبهتام

اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت در جهت اجرای کمپین سفر ایمن و سالم

عصر خودرو- طرح ملی ایمنی و سلامت در جهت اجرای کمپین سفر ایمن و سالم و نه به تصادفات جاده‌ای در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود.

اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت در جهت اجرای کمپین سفر ایمن و سالم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدمجتبی احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های طرح نوروزی این جمعیت هلال احمرگفت: در ایام نوروز 42 پایگاه در 22 شعبه با 45 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 34 دستگاه خودروی کمک‌دار، یک دستگاه بالگرد، 184 نفر نیروی نجاتگر و امدادگر و 88 نفر پرسنل اداری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به‌صورت شبانه‌روز فعال هستند.

    وی بااشاره به طرح امداد و نجات وظیفه اسکان اولیه در راه ماندگان افزود: طرح ملی ایمنی و سلامت در جهت اجرای کمپین سفر ایمن و سالم و نه به تصادفات جاده‌ای در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود.

    مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: 19 خیمه نماز، 12 تیم سحاب، همکاری هزار نیروی داوطلب افتخاری و 100 ایستگاه سلامت از دیگر اقدامات طرح نوروزی است.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: 3 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 150 نیروی نجاتگر و امدادگر در برنامه‌های سال تحویل و سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی حاضر هستند.

    احمدی گفت: طرح توزیع بسته‌های حمایتی و پوشاک با مشارکت داوطلبان از 22 بهمن ماه آغاز شده و تا شب عید ادامه دارد و بیش از هزار بسته اهدایی در آستانه سال نو به نیازمندان اهدا می‌شود.

    وی افزود: در ایام نوروز از پرستاران داوطلب در مشهد، قوچان، نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه و گناباد استفاده خواهد شد و 1200 آمبولانس در 6 دانشگاه علوم پزشکی استان آماده خدمت گذاری هستند.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به طرح خادم و خانواده هم که از دهه فجر اجرا شده گفت:در این طرح به مدت پنج سال به 100 هزارخانواده آگاهی و مهارت ارائه می‌شود که متوسط هر سال 20 هزار است.

    احمدی افزود: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در شب چهارشنبه آخر سال در حالت آماده‌باش هستند و امیدواریم که در آستانه سال نو شاهد حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر نباشیم.

    وی همچنین از اجرای مانور خدمت در طرح نوروزی درروز چهارشنبه 25 اسفند ماه با حضور استاندار خراسان رضوی خبر داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو