فونیکسریمکسبهتام

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی:

هر ۴۶ ساعت یک نفر در جاده‌های استان جان خود را از دست می‌دهد

عصر خودرو- معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی جان‌باختگان حوادث رانندگی در ۱۰ ماه گذشته امسال را ۱۷۳ نفر برشمرد و گفت: هر ۴۶ ساعت یک نفر در جاده‌های استان جان خود را از دست می‌دهد.

هر ۴۶ ساعت یک نفر در جاده‌های استان جان خود را از دست می‌دهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سعید سبحانی ظهر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: آمار تلفات جاده‌ای در 10 ماه گذشته امسال 173 نفر بود که با توجه به رقم 192 نفر در مدت مشابه سال گذشته، در 10 ماه نخست امسال شاهد کاهش 9.9 درصدی تلفات جاده‌ای بودیم.

    سبحانی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون در هر 46.6 ساعت، یک نفر جان خود را در جاده‌های خراسان شمالی ازدست‌داده است، عنوان کرد: هدف‌گذاری برای امسال در جهت کاهش آمار تلفات، هفت درصد بود که با تقویت ایمنی جاده‌ها، این شاخص 9.9 درصد کاهش پیداکرده است.

    وی میزان افزایش تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی در 11 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را 12 درصد عنوان کرد و افزود: طی این مدت، 6 هزار و 488 تردد وسیله نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی به ثبت رسیده است.

    این مسئول با بیان اینکه 12 درصد از رانندگانی که طی 11 ماه گذشته، در جاده‌های استان تردد کردند، قوانین و مقررات را رعایت نکردند، اظهار کرد: در حال حاضر  12 دستگاه دوربین ثبت تخلفات جاده‌ای، تخلفات رانندگی استان را ثبت می‌کند.

    سبحانی از اجرای طرح نوروزی تا 15 فروردین 96 خبر داد و تصریح کرد: طی این مدت گشت‌های نامحسوس اداره کل بر ناوگان حمل‌ونقل در استان نظارت دارند.

    محدودیت‌های ترافیکی نوروز 96 در محورهای خراسان شمالی

    معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی همچنین محدودیت‌های ترافیکی در ایام نوروز 96 در محورهای خراسان شمالی را تشریح کرد.

    سبحانی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی اعمال‌شده برای خودروهای سنگین، گفت: از تاریخ 27 تا 30 اسفندماه جاری و همچنین روزهای 12، 13 و 14 فروردین 96 در محور فاروج_جنگل گلستان محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

    وی تصریح کرد: تردد تریلر، کامیون و کامیونت، غیر از کامیون‌های دارای مواد فاسدشدنی و سوخت در روزهای محدودیت ترافیکی، ممنوع خواهد بود.

    سبحانی بابیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در روزهای تعیین‌شده از ساعت 8 لغایت 24 در تمام محورهای اصلی خراسان شمالی اعمال خواهد شد، افزود: همچنین در محور بجنورد_اسفراین نیز در روزهای، 28، 29 و 30 اسفندماه جاری و 14 فروردین 96، این محدودیت وجود دارد.

    معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: در 26 اسفندماه جاری نیز، محور فاروج تا جنگل گلستان از ساعت 12 تا 22 محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

        Facebook
        Twitter
        Google+
        اشتراک

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو