فونیکسریمکسبهتام

جایگاه «سی ان جی» شریف آباد افتتاح می شود

عصر خودرو- شهردار شریف آباد از افتتاح جایگاه «سی ان جی» با اعتبار بیش از چهار میلیارد ریال خبر داد.

جایگاه «سی ان جی» شریف آباد افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، کوروش میرزایی با بیان پروژه های مهم عمرانی شهر شریف آباد گفت: با تلاش های مستمر کارکنان شهرداری شریف آباد تلاش کردیم تا در سال 96 طرح های عمرانی زیادی که در خور و شان مردم فهیم بخش شریف آباد است را به بهره برداری برسانیم.

    میرزایی با نام بردن بخشی از این پروژه های عمرانی افزود: مردم عزیز و ولایی بخش شریف آباد لایق بهترین ها هستند و ما به عنوان خادمین این عزیزان شبانه روز تلاش کردیم تا در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل به این مهم جامه عمل بپوشانیم. از پروژه هایی که در عرصه فرهنگ و هنر بسیار مورد نیاز مردم عزیز است سالن آمفی تئاتر می باشد.

    شهردار شریف آباد، با بیان برخی مشکلات پیش روی این پروژه مهم فرهنگی افزود: این پروژه مهم با دقت شبانه روزی مهندسین شهرداری به گامهای پایانی خود نزدیک شده و هم اکنون مبلمان داخلی این طرح باقی مانده است که در تلاش هستیم کاری را آماده بهره برداری کنیم که مردم عزیز از آن راضی و خشنود شوند.

    مدیر شهری شریف آباد ادامه داد: پروژه مهم دیگری که با اجرای آن باعث حل برخی  مشکلات عزیزان همشهری شریف آباد می شود جایگاه سی ان جی است که تاکنون با حل مشکلات پیش رو این پروژه مهم پیشرفت 92 درصدی را داشته است و بزودی شاهد بهره برداری آن در سال جدید خواهیم بود.

    وی افزود: تا کنون مبلغی بالغ بر چهار میلیارد ریال برای تجهیز جایگاه سی ان جی هزینه شده که این هزینه از درآمدهای داخلی شهرداری پرداخت شده است مسئله ی  تامین برق جایگاه سی ان جی با حمایت های فرماندار شهرستان پاکدشت حل شده و فقط چند گام تا افتتاح و بهره برداری آن باقی مانده است.

    شهردار شریف آباد در ادامه گفتگو از احداث پارکی در شان خانواده های شریف آباد خبر داد و افزود: در سال آینده پارک زیبایی برای استفاده خانواده های شریف آباد در حال آماده سازی است که با تلاش های شبانه روزی مهندسین واحد عمران شهرداری شریف آباد آماده بهره برداری خواهد شد.

    میرزایی ادامه داد: ساختمان شورای اسلامی شهر شریف آباد در سه طبقه با زیربنای 400 متر در حال ساخت می باشد این ساختمان با هدف بهره برداری از سیستم اداری مناسب در حال اتمام می باشد که با توکل بر خدا این پروژه اداری در سال 96 آماده ارائه و بهره برداری خواهد شد.

    میرزایی با تاکید بر زیباسازی شهر و آسفالت مناسب معابر ادامه داد:  یکی از طرح های مهم شهری  آسفالت معابر و زیرسازی و تامین جداول سطح شهرمی باشد که این پروژه مهم مدیریت شهری بالغ بر دو میلیارد ریال هزینه در بر می گیرد که  تا کنون یک میلیارد و سیصد میلیون ریال آن بابت آسفالت سطح شهر و هفتصد میلیون آن هزینه جداول و زیرسازی شهری در نظر گرفته شده است.

    شهردار شریف آباد مطرح کرد: میدان مهمی  که اکنون در دست احداث می باشد مزین به نام هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا(ع) شده  و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است،پروژه بعدی مجموعه استخر شهر است که این پروژه تفریحی مورد نیاز بخش شریف آباد تا کنون 30درصد پیشرفت داشته است و با نزدیکی به فصل تابستان آماده بهره برداری خواهد شد.

    وی با بیان اینکه مرکز تفریحی دیگری نیز در دست احداث  است افزود:  شهر بازی  برای استفاده خانواده های فهیم شریف آباد در زمینی به مساحت یکصد هکتار در دست احداث است.

    میرزایی با تاکید بر نوسازی و بهسازی حمل و نقل شهری گفت:  روشنایی معابرشهر، راه اندازی اورژانس شهرداری با پزشک مقیم و ایجاد ساختمان خدمات شهری از پروژه های مهم شهرداری شریف آباد در آینده نزدیک است.

    وی مطرح کرد: شهر شریف آباد تنها یک آتش نشانی داشت که با توجه به گستردگی خدمات دهی نیاز مبرم به ساختمان شماره 2 آتش نشانی با تجهیزات به روز داشت که با همکاری سازمان همیاری شهرداری های کشور توانستیم یک دستگاه خودرو سنگین آتش نشانی با تجهیزات به روز تهیه  و به صورت اقساط هزینه آن را پرداخت کنیم، این ایستگاه آتش نشانی به عنوان ایستگاه مرکزی شهدای شریف آباد نام گذاری شده که با حضور مسئولان شهرستان در دهه مبارک فر افتتاح و آماده خدمات دهی به مردم عزیز بخش شریف آباد است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو