فونیکسریمکسبهتام

طرح امداد جاده ایی شرکت‌مدیران‌خودرو در نوروز ۹۶ بطور سراسری اجراء خواهد شد

عصر خودرو- طرح امداد نوروزی با هدف پشتیبانی ویژه از دارندگان هریک از محصولات برند MVM و CHERY در ایام نوروز ۹۶ در سراسر کشور بصورت یکپارچه و با نظارت و مدیریت واحد خدمات پس از فروش شرکت‌مدیران‌خودرو اجراء می‌گردد.

طرح امداد جاده ایی شرکت‌مدیران‌خودرو در نوروز ۹۶ بطور سراسری اجراء خواهد شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مهندس سیف آبادی سرپرست امداد شرکت مدیران خودرو ضمن اعلام این خبر اظهار داشت:

    " با توجه به حجم مسافرت‌ها و ترافیک جاده‌های کشور در ایام نوروز، طرح امداد نوروزی به عنوان یکی از مهم ترین طرح های ویژه شرکت مدیران خودرو، جهت اطمینان خاطر و ارائه خدمات امدادی و افزایش رضایتمندی مشتریان در ایام نورزو 96 به اجراء گذاشته خواهد شد. در این طرح علاوه بر پوشش عادی خدمات امدادی در سطح کشور، کلیه شهرها و مسیرهای پرتردد کشور اعم از استان‌های تهران، البرز، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قزوین، سمنان، بوشهر، قم، اصفهان، زنجان، چهارمحال بختیاری، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، لرستان، مرکزی، سیستان و بلوچستان و یزد تحت نظارت واحد امداد، زیر پوشش اکیپ های ویژه امدادی در قالب بیش از 84 پایگاه های امداد بالینی  و 90 کانکس امداد بین جاده ایی قرار خواهند داشت."

    همچنین وی افزود: " این طرح از ساعت 8:00 صبح روزپنج شنبه مورخ 28/12/95  لغایت ساعت 20:00 روز سه شنبه مورخ 14/01/96  در کل کشور اجرا خواهد شد."

    مرکز تماس امداد مدیران خودرو به صورت 24 ساعته و با شماره تماس 47651-021  (داخلی 1) آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. هریک از مشتریان می‌توانند در صورت نیاز به امداد جاده ایی در هر ساعت از شبانه روز با شماره فوق تماس حاصل نمایند. کارشناسان فنی جزئیات و ابعاد مشکل را بصورت تلفنی بررسی و اقدام به رفع مشکل خواهند نمود و در صورت نیاز  به تعمیر خودرو در محل، تیم امدادی در قالب "امداد بالینی" اعزام و اقدام به رفع عیب و یا حمل به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز شرکت مدیران خودرو نموده، تعمیر و رفع عیب خودرو در کمترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

    همچنین در طرح امداد نوروزی 96 نمایندگی‌های مجاز منتخب به صورت شیفتی در دونیمه فعال می‌باشند و برخی از نمایندگی‌ها در شیفت شب نیز آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی خواهند بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو