فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل FAWDe:

با کمک سیباموتور به دنبال سهم بیشتری از بازار ایران هستیم

عصر خودرو- مدیرعامل FAWDe که وظیفه ساخت موتورهای برند FAW را بر عهده دارد در ارتباط با برنامه های این شرکت برای کسب سهم بیشتری از بازار ایران گفت: برنامه هایی که به ما برای تحکیم جایگاهمان در بازار ایران و کسب سهم بیشتری در ایران بازار کمک خواهد کرد، در همکاری با شرکت سیباموتور محقق خواهد شد.

با کمک سیباموتور به دنبال سهم بیشتری از بازار ایران هستیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، جی در نشست خبری با بیان اینکه به طور قطع باید بتوانیم خدمات بهتری را چه از لحاظ کیفیت خدمات و چه از لحاظ کیفیت قطعات به مشتریان ارائه دهیم افزود: به این صورت می توانیم رضایت مشتری را کسب کنیم و از آن طریق سهم بیشتری را از بازار ایران به دست بیاوریم چرا که همیشه سعی ما بر این بوده است که درخصوص قطعات و محصولاتی که به ایران ارائه می دهیم، آخرین تکنولوژی خود را به کار ببریم تا بتوانیم رضایت مشتری را کسب کنیم.
    او همچنین با اشاره به اینکه در زمینه استانداردهای آلایندگی همیشه سعی کرده ایم مطابق با استانداردهای ایران به عنوان یک بازار هدف پیش برویم نیز اظهار کرد: بر همین اساس سال گذشته سفری به ایران داشتیم و با شریک تجاری خود یعنی سیباموتور مذاکراتی را انجام دادیم. شرکت سیباموتور در زمینه قوانین ایران به منظور تجهیز خودروهای دیزلی به یورو4 و DPF گزارشاتی را به این شرکت ارائه کرده است و بعد از آن برخی اقدامات گسترده را در جهت رسیدن به این هدف انجام داده است.
    مدیرعامل FAWDe در ارتباط با میزان داخلی سازی محصولات این شرکت در چین نیز گفت: اگر بخواهیم به صورت فنی بررسی کنیم، صد درصد تکنولوژی ای که در حال حاضر جهت طراحی و توسعه موتورها استفاده می شود، تکنولوژی چین است و مربوط به بخش تحقیق و توسعه شرکت می شود. گاهی برای برخی قطعات از تامین کنندگان بنام دنیا استفاده می شود اما در هر صورت تکنولوژی چینی است و قطعات در داخل این کشور با کیفیت مورد تایید اتحادیه اروپا تولید می شود. حتی در زمینه بحث آلایندگی و فیلتر DPF که در ایران مطرح شده، از تکنولوژی صد درصد چینی استفاده خواهیم کرد.
    جی در بخش دیگری از سخنان خود درباره بازارهای صادراتی این شرکت نیز گفت: از آنجا که رنج محصولات تنها منحصر به کامیون و کشنده نیست و در محصولاتی مانند اتوبوس ها، ون ها و برخی محصولات با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، بسیاری از تامین کنندگان خودروهای خاص در چین، همکار تجاری این شرکت محسوب می شوند و از محصولات این شرکت استفاده می کنند. ژنراتورهای ما به کشورهای اروپایی از جمله آلمان صادر شده است، همچنین با دو شرکت کاترپیلار (عمرانی) و جان دیر (کشاورزی) هم همکاری داریم.
    او در انتها نیز با اشاره به کسب رتبه اول در فروش از سوی سیباموتور برای دومین سال متوالی نیز گفت: به نظر من اگر این اتفاق نمی افتاد، عجیب بود. سال گذشته هم که از ایران بازدید داشتم، از سطح کیفی کار سیباموتور و خدمات کیفی و خدمات مربوط به بازاریابی این شرکت، شگفت زده شدم.
    گفتنی است شرکت  FAWDe در سال 1943 تاسیس شده و بیش از 70 سال قدمت دارد و بدو تاسیس کار خود را با تولید ماشین آلات کشاورزی آغاز کرد. این شرکت هنگام شروع فعالیت بخشی از FAW نبوده بلکه از سال  1992 به صورت رسمی به گروه FAW پیوسته است و در حال حاضر از هشت دفتر خارجی در روسیه، ویتنام، ایران، آفریقای جنوبی، شیلی، اندونزی، فیلیپین و میانمار بهره می برد.
    این شرکت توانسته سهمی معادل 15.4 درصد از بازار موتورهای دیزلی در چین را به خود اختصاص دهد و در این بازار جایگاه سوم را از آن خود کرده است. از سوی دیگر این شرکت از نظر تولید موتورهای دیزلی با 350 اسب بخار قدرت، سهم بازاری معادل 28.9درصد را به دست آورده و در جایگاه اول قرار گرفته است. همچنین در زمینه تولید موتورهای 11 لیتری نیز سهم بازار این شرکت به 60درصد رسیده که این شرکت را به جایگاه اول در چین تبدیل کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو