فونیکسریمکسبهتام

با عنوان ۱۰۰ سال افسون راندن و در تعداد محدود

اولین کتاب جامع BMW به زبان فارسی توسط پرشیاخودرو منتشر شد

عصر خودرو: پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و در ایران به مناسبت یکصد سالگی تاسیس این برند، نخستین کتاب جامع تاریخ ب ام و با عنوان "۱۰۰ سال افسون راندن" منتشر و طی مراسمی رونمایی کرد.

اولین کتاب جامع BMW به زبان فارسی توسط پرشیاخودرو منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در تاریخ 17 اسفندماه هم‌زمان با سالگرد 101 سالگی تاسیس کمپانی BMW، شاهد رونمایی از اولین و جامع‌ترین کتاب فارسی‌زبان BMW در شرکت پرشیاخودرو بودیم.
کمپانی BMW در کنار تولید خودروهای کم‌نظیر خود، همواره اهمیت ویژه‌ای برای فرهنگ و هنر قائل بوده و فعالیت‌های زیادی را در این زمینه مهم انجام داده است. از ساخت برج اداری به سبک سیلندرهای خودرو که یکی از شاخص‌ترین بناهای حال حاضر جهان به‌حساب می‌آید، گرفته تا همکاری با هنرمندان بزرگ جهان در پروژه Art Car که نتیجه آن خودروهای بسیار با ارزشی است که تلفیقی از صنعت و هنر دارند.

شرکت پرشیاخودرو به‌عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش BMW در ایران، همیشه در تلاش بوده تا علاوه بر عرضه خودروهای BMW و ارائه خدمات برای آن‌ها در کشور، همچون کمپانی BMW در زمینه فرهنگ و هنر نیز فعالیت نماید. دفتر مرکزی شرکت پرشیاخودرو در تهران با الهام از معماری کارخانه BMW در شهر لایپزیگ آلمان طراحی و ساخته شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نمای ساختمان و تعمیرگاه آکواریومی آن اشاره کرد.
امروز هم‌زمان با گرامیداشت 101 ساله شدن کمپانی BMW، شرکت پرشیاخودرو از اولین و جامع‌ترین کتاب فارسی‌زبان BMW در ایران رونمایی کرد. این کتاب 400 صفحه‌ای را باید جامع‌ترین کتاب خودرویی در کشور دانست که تاکنون نظیر آن به چاپ نرسیده است. این کتاب نفیس که "100 سال افسون راندن" نام دارد، به‌صورت محدود چاپ شده و تنها 1000 جلد از آن موجود است که هر یک از آن‌ها به‌صورت جداگانه شماره‌گذاری شده‌اند.

امیرمحمد شیرعلیوند نویسنده کتاب 100 سال افسون راندن، در خصوص این کتاب با ارزش گفت:"گردآوری این کتاب 400 صفحه‌ای از اسفندماه سال 94 آغاز شد و اکنون پس از گذشت حدود یک سال شاهد رونمایی آن هستیم. 100 سال افسون راندن در قالب 11 فصل گردآوری شده که از فصل اول تا دهم آن هر فصل به بررسی یک دهه از عمر کمپانی BMW می‌پردازد و فصل یازدهم آن قدمت 80 ساله این کمپانی بزرگ آلمانی در ایران را روایت می‌کند."
این مراسم که روز سه‌شنبه در دفتر مرکزی پرشیاخودرو برگزار شد، میزبان خودروهای خاص BMW بود که شامل مدل‌های کلاسیک و مدرن است. سال تولید خودروهای حاضر در این مراسم رونمایی، از دهه 1960 میلادی تاکنون بود که سیر تکامل خوبی از محصولات این خودروساز آلمانی را نشان می‌داد. نسل اول BMW سری 3 با تیونینگ آلپینا، نسل سوم BMW M3، BMW i8، نسل دوم BMW Z4، BMW X4، جدیدترین نسل سری 7 و... از جمله خودروهای خاص این مراسم بودند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این کتاب و سایر فعالیت‌های پرشیا خودرو در ایران می‌توانید به وبسیات این شرکت به آدرس persiakhodro.ir مراجعه کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو