فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۷۶۸»

رونمایی از پیشرفته‌ترین تجهیزات جهانی جایگاه‌های سوخت در ایران

عصر خودرو- مراسم رونمایی از پیشرفته ترین تجهیزات جایگاه های سوخت روز جهان در مرکز همایش های بین‌المللی رایزن برگزار شد.

رونمایی از پیشرفته‌ترین تجهیزات جهانی جایگاه‌های سوخت در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، حبیب فردی تهرانی مدیرعامل شرکت پترو نوآ، در مراسم رونمایی از محصولات شرکت تاتسونو ژاپن با بیان اینکه 7 هزار پمپ بنزین کشور قدمت بیش از 30 سال دارد که باید با پمپ های جدید جایگزین شودگفت: در گام نخست دستگاه های دست دوم تاتسونو که قدیمی هستند را با نو جایگزین کنیم .

    مدیرعامل شرکت پترو نوآ با اشاره به این که کمبود جایگاه‌های سوخت در ایران 9 برابر جهان است، عنوان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که از طریق پمپ‌های پیشرفته که ظرفیت سوختگیری را تا 1.5 برابر افزایش می‌دهند کمبود جایگاه‌های سوخت را جبران کنیم.

    وی با اشاره به فناوری مدرن تجهیزات جدید جهانی جایگاه‌های سوخت  افزود:پمپ های بنزین تاتسونو در زلزله های بیش از 5 ریشتر خود به خود قطع می شود و در هنگام بروز بحرانهایی مانند زلزله تنها به ماشینهای مدیریت بحران مانند آمبولانس و آتش‌نشانی با ارائه کارت‌هایی که از قبل به این خودروها داده شده خدمات ارائه می‌دهد.

    مدیرعامل شرکت پترو نوآ در ادامه از مکاتبات با شهرداری‌ها برای تبدیل جایگاه‌های بنزین به سالن های مدیریت بحران در مواقع بروز بحران خبر داد و گفت که برنامه پترو نوآ صرفه اقتصادی جایگاه ها را به دنبال دارد و بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته تا سال 2020 در یک حرکت تدریجی تمامی جایگاه‌ها نوسازی می شوند.

    آندو مدیر بازاریابی و امور بین الملل شرکت تاتسونو ژاپن نیز در مراسم رونمایی از محصولات این شرکت اظهار کرد: پس از 7سال به همراه شرکت نووا به عنوان نماینده شرکت تاتسونو به بازار ایران برگشته است که این مجموعه بسیار صادق و دارای اعتبار بالا نزد شرکت تاتسونو است.

    گفتنی است در مراسم رونمایی از محصولات شرکت تاتسونو ژاپن جایگاه دارانی از سراسر کشور حضور داشتند و در این مراسم از پیشرفته ترین و به روز ترین پمپ های بنزین با تکنولوژی روز دنیا رونمایی شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو