فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

محصولات آینده سایپا، چهره خودروسازی کشور را متحول می کنند

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ورود چندین خودرو جدید به سبد عرضه محصولات این گروه در آینده خبرداد و گفت: با استفاده از توان داخلی و طراحی پلت فرم های جدید خودرو در کنار تولید مشترک با برندهای معتبر جهانی، چهره صنعت خودروسازی کشور متحول می شود.

محصولات آینده سایپا، چهره خودروسازی کشور را متحول می کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز ، دکتر مهدی جمالی با اشاره به برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه رشد صنعت خودروسازی کشور اظهارکرد: در قراردادهای خارجی خود، انتقال فناوری به قطعه سازان و استفاده از توانمندی های زنجیره تامین داخلی را برای ارتقا کیفیت محصولات تولیدی مدنظر قرار داده ایم.
    وی حضور تولیدکنندگان خارجی در صنعت قطعه سازی کشور را عامل رشد کیفیت و دانش روز در ایران دانست و افزود: در چند روز گذشته قراردادهای بسیار خوبی در زمینه سرمایه گذاری خارجی برای تولید قطعات خودرو در ایران منعقد شده که شروع خوبی برای رشد این صنعت محسوب می شود.
    وی راهکار اقتصاد مقاومتی را تنها عامل رشد صنعت خودروسازی ایران دانست و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های داخلی و الگوبرداری از دانش روز جهانی دو بال اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در گروه خودروسازی سایپا هستند که همواره مدنظر سیاست گذاران این مجموعه قرار داشته اند.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: هماهنگی و همکاری بسیار خوبی میان گروه سایپا و قطعه سازان به وجود آمده که موجب رشد تولید در سایپا و همچنین شرکت های تامین کننده شده است.
    دکتر جمالی خاطرنشان کرد: با برنامه های آینده نگران وزارت صنعت، معدن و تجارت، چهره صنعت خودروسازی کشور به زودی متحول خواهد شد و محصولات سال های آینده تولیدی در ایران، همپا با دانش روز جهانی خواهند بود.
    وی با بیان این مطلب که گروه خودروسازی سایپا از قالب یک مونتاژ کار صرف مبدل به طراح و سازنده پلت فرم و خودرو در ایران شده است گفت: ماموریت های جدید گروه در سایه هدایت صحیح سرمایه به سمت تحقیق و توسعه شکل گرفته و آینده سایپا را می توان امروز در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو مشاهد کرد.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اهمیت موضوع خدمات پس از فروش در گروه تصریح کرد: در این زمینه اقدامات موثری از قبیل راه اندازی و فعالیت مستمر مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا زیر نظر مستقیم مدیریت ارشد مجموعه صورت گرفته و در آینده نیز با تحولات موثر در سازمان خدمات پس از فروش و اجرای روش های جدید خدمات ادامه خواهد یافت.
    وی ادامه داد: آمارهای موجود نشان می دهد میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش گروه سایپا افزایش یافته و به همان نسبت، کیفیت محصولات تولیدی نیز در سایه بازرسی و نظارت، افزایش یافته است.
    دکتر جمالی در پایان خاطرنشان کرد: سایپا نظم و انضباط لازم را به دست آورده و حرکت بدون وقفه جریان تولید، ثبات لازم را نیز در سطح گروه افزایش داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو