فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام مدیر عامل سیبا موتور اعلام کرد:

سهامداران جدید به دنبال لبخند مشتریان هستند

عصر خودرو- قائم مقام مدیر عامل سیبا موتور؛ مهرداد امینی خویی در جمع خبرنگاران در جریان بازدید از کارخانه FAW و جی فانگ با اشاره به اینکه در این کارخانه خودروهای سنگین تجاری و نیمه سنگین تولید می شود، به استفاده از تکنولوژی روز و ماشین آلات مجهز و دانش فنی بالا اشاره و اظهار کرد:به همین دلیل کیفیت محصولاتی که در این کارخانه تولید می شود، بالا و قیمت تمام شده پایین است.

سهامداران جدید به دنبال لبخند مشتریان هستند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش سیبا موتور با بیان اینکه در زمینه تولید محصولات دیزلی دو شرکت طی سال های گذشته از نظر کیفیت در صدر جدول تولید محصولات سنگین و نیمه سنگین قرار داشتند، ادامه داد:همواره FAW یکی از این شرکت ها بوده است.
    امینی گفت: با توجه به اینکه این شرکت دولتی به نوعی  آبروی کشور چین است، ما سعی کردیم با این شرکت جوینت شویم و بتوانیم از محصولات و دانش فنی این شرکت در تولید خودروهای سنگین استفاده کنیم.
    وی با اشاره به اینکه سیبا موتور از گذشته سرمایه گذاری سنگینی را در زمینه تولید خودروهای سنگین داشته است، تاکید کرد: با تغییر سهامداران شرکت، یکی از مواردی که برای سهامداران جدید مهم بوده و به صورت دستوری به ما ابلاغ شده است رضایت مشتریان است که به عبارت دیگر در یک جمله نشاندن لبخند بر لبان مشتریان سیبا موتور از خواسته های سهامداران جدید است.
    قائم مقام مدیر عامل سیبا موتور در ادامه با اشاره به اینکه برای سال 96، هزار و 100 دستگاه انواع کشنده تک محور، جفت محور و شاسی کامیون کمپرسی را در برنامه داریم تصریح کرد: هزار دستگاه کامیونت 6 تن و 8 تن FAW نیز در برنامه است که کامیونت 8 تن  برای اولین بار با کابین بزرگتر عرضه خواهد شد.
    رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش سیبا موتور  با اشاره به اینکه تلاش داریم که این محصول تا خرداد ماه سال آینده به سبد محصولات سیبا موتور افزوده شود، خاطرنشان کرد: با توجه به مسائل مربوط به ارتقاء استاندارد آلایندگی خودرو و اضافه کردن تجهیزات سخت افزاری مانند دی پی اف، که در واقع منجر به ارتقاء استاندارد آلایندگی از یورو3 به یورو 4 می شود و همچنین ارتقا کابین کشنده از 2013 به 2016 ، کشنده J6 FAW،  25 تا 30 میلیون تومان و برای کامیونت ها نیز حدود 18 میلیون تومان افزایش قیمت را پس از قطعی شدن استانداردها که احتمالا از ابتدای فروردین ماه است، شاهد خواهیم بود.
    وی با اشاره به اینکه احتمالا قیمت کامیونت 6 تن به حدود 100 میلیون تومان می رسد، اضافه کرد:در زمینه خدمات پس از فروش تا کنون مشکل حادی نداشته و خودروی مرجوعی نیز نداشتیم اما از وقتی که با FAW در مورد محصولات J6 و کامیونت کار می کنیم با توجه به نقطه قوت کارشناسان فنی سیبا موتور توانستیم برخی از سیستم های خودرو را ارتقا کیفیت بدهیم که یکی از این سیستم ها الکتریکال خودرو است که با یک درجه ارتقاء به سطح کیفی خوبی رسیده است.
    امینی به همکاری نزدیک با بخش تحقیق و توسعه FAW اشاره و اظهار کرد: همکاران مهندسی و کنترل کیفیت در کارخانه با انجام کارهای تخصصی توانستند آمار خوبی را به بخش تحقیق و توسعه FAW بدهند و ارتقاء خوبی در کیفیت قطعات و محصولات داشته باشیم.
    وی در پایان تاکید کرد. بررسی های من نشان می دهد که میزان نارضایتی و شکایت مشتریان رو به کاهش است و مشتریان مشکل حادی در زمینه کیفیت قطعات J6  نداشته اند و اگر هم مشکلی بوده واحد خدمات پس از فروش خود را موظف به پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب می داند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو