فونیکسریمکسبهتام

گیر کردن چادر زن بر بدنه خودرو وانت مزدا به مرگ وی منتهی شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: زنی که چادرش هنگام عبور از عرض خیابان بر بدنه یک دستگاه خودرو وانت مزدا گیر کرده بود پس از چند روز بستری در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

گیر کردن چادر زن بر بدنه خودرو وانت مزدا به مرگ وی منتهی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ عباس مظفری  افزود: این حادثه، سوم اسفند جاری در خیابان سعدی وسط شهر زنجان اتفاق افتاد.
    وی اظهار کرد: متوفی به منظور عبور از عرض خیابان از پشت اتوبوس درون شهری بیرون آمده و در یک لحظه چادرش بر خودروی عبوری از محل، گیر کرده و با توجه به کشیده شدن بر کف آسفالت خیابان از نواحی مختلف بدن دچار آسیب و جراحات شده و به منظور درمان به بیمارستان منتقل شد.
    مظفری با بیان اینکه متاسفانه تلاش پزشکان معالج موثر واقع نشد و پس از گذشت 10 روز جانش را از دست می دهد افزود: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان، متوفی و راننده خودرو وانتمزدا را 50 - 50 مقصر شناختند.
    وی به عابران توصیه کرد، هنگام عبور از خیابان نهایت دقت و احتیاط را داشته باشند و رانندگان نیز با سرعت مجاز حرکت کنند تا در صورت لزوم بتوانند خودرو را به موقع متوقف کنند.
    یکی از نزدیکان متوفی نیز با تایید خبر فوت این زن گفت: متوفی که زنی 78 ساله بود حین عبور از عرض خیابان دچار این حادثه تلخ و ناگوار شد.
    وی افزود: حادثه دیده که به منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شده بود، متاسفانه صبح روز جمعه /13 اسفند جاری/ به دیار باقی شتافت.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط