فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی پردیس:

دو باند سرقت خودرو در پردیس متلاشی شد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از شناسایی و دستگیری باند ۲ نفره سرقت خودرو و کشف ۶ دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.

دو باند سرقت خودرو در پردیس متلاشی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر،سرهنگ غلامرضا حسنوند صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ماموران این فرماندهی انتظامی در ادامه اجرای طرح‌های پیشگیرانه ستاد مقابله با سرقت با اجرای طرح‌های محسوس و نامحسوس ایست و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی شهر موفق به کشف خودروی سرقتی نیسان شدند.

    وی افزود: مامورین پس از استعلام پلاک مخدوش متوجه شدند که خودرو مذکور در تهران به سرقت رفته است و متهمین به نامهای محمد رضا و معین جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان پردیس تحویل شدند.

    حسنوند با اشاره به تحقیقات پلیس از متهمان گفت :متهمان به سرقت پنج خودروی دیگر اعتراف کردند که با هماهنگی قضایی مخفیگاه متهم این بازرسی و خودروهای سرقتی به پارکینگ هدایت شدند.

    این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت خودرو اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر قفل فرمان و پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند و در صورت وقوع سرقت خودرو سریع با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط