فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان سمنان:

حوادث در محورهای مواصلاتی استان سمنان ۱۳ مجروح برجای گذاشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی دو روز گذشته محورهای مواصلاتی استان هفت سانحه جرحی و ۱۳ مجروح برجای گذاشت، گفت: ۸۵ درصد این تصادفات مربوط به خودروهای سواری بوده است.

حوادث در محورهای مواصلاتی استان سمنان ۱۳ مجروح برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ حسن خسروجردی ضمن بیان اینکه در آستانه نوروز، نظارت بر راه های استان سمنان توسط راهور ناجا تقویت می شود، ابراز داشت: طی یازده ماه اخیر از ابتدای سال جاری شاهد کاهش قابل توجه تصادفات جاده ای و همچنین کاهش 17.1 درصدی تعداد حادثه دیدگان هستیم که این امر نشان می دهد با رانندگی توام با رعایت قوانین می توان درصد حوادث رانندگی را به حداقل رسانید.

    وی افزود: با توجه به کویری و یکنواخت بودن محورهای مواصلاتی استان سمنان خواب آلودگی و عدم هوشیاری رانندگان از مواردی است که سبب ایجاد واژگونی خودروها می شود لذا بررسی ها نشان می دهد 60 درصد حوادث رانندگی طی یازده ماه اخیر واژگونی و خروج از جاده است که این مهم می طلبد تا به محض عدم هوشیاری در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کرد.

    رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به وضعیت جاده های استان ابراز داشت: اصلاح نقاط حادثه خیز یکی از اقدامات بسیار مطلوبی بود که صورت گرفت که در این بین با همکاری اداره کل راه و ترابری استان شانه های خاکی حریم راه افزایش یافت تا رانندگان بتوانند در این حاشیه ها توقف کنند.

    خسروجردی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به اینکه برخی از محورهای استان سمنان دارای گردنه است لذا باید توجه داشت قبل از حرکت تجهیزات ایمنی مورد بررسی قرار گیرد لذا در هوای مه آلود کوهستان با کاهش دید مواجه هستیم که رانندگان باید با سرعت مطمئن تردد کنند.

    وی افزود: در محورهای کوهستانی باید از سبقت های نابه‌جا به شدت پرهیز و با فاصله طولی مشخص از خودرو روبرو تردد کرد تا در صورت وجود سانحه بتوان خودرو را کنترل و تصادفات زنجیروار را به حداقل رسانید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو