فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

طوفان هامان در راه ایران

عصر خودرو – شنبه ۱۴ اسفند ماه شماره سیصد و سی و پنجمین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه پانزدهمین شماره از ضمیمه خودرو امروز پلاس با نام "لیزینگ نامه" به روی دکه خواهد رفت.

طوفان هامان در راه ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، "بازگشت دلال بازی به بازار شب عید خودرو" گفته های سعید مؤتمن، رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو در جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز است.
    در ادامه با "اطلاعات قراردادهای خودرویی در اختیار سازمان های نظارتی قرار خواهد گرفت"، پیش فروش کامیونت جدید پرسیکای ایران خودرو دیزل آغاز شد" و "هیوندای i10 را با تخفیف ویژه بخرید" رویدادهای این هفته را مرور می کنیم.
    "آرایش غلیظ" با ما در بازارگردی این هفته همراه خواهد بود تا به بررسی قطعات اسپرت عجیب خودرو بپردازیم و در جهان خودرو نیز با "تکامل کوچولوی جسور فورد"، "قدرتمندترین پانامرای تاریخ" و "رخ وحشی تر هاچ بک کوچک تویوتا" گشتی میان تازه ها خواهیم زد.
    در ادامه "طوفان هامان به ایران می آید" از آغاز تولید محصولات هامان تا پایان سال 96 در ایران و ورود تیونر مطرح آلمانی با آرم خودرو ایرانی به کشورمان خبر می دهد.
    "مارد؛ اولین تیزرو ایرانی" اولین خودرو اسپرت بومی کشور در راه است. این خبر آغازگر گزارشی در خصوص حضور این برند در نمایشگاه خودرو تهران است.
    در گام بعدی و برای آزمایش بلندمدت به سراغ ام وی ام 315 هاپ بک، چینی خوش رو، رفته ایم و با "بازگشت لندرور دیفندر 110 به زندگی به بازسازی این خودرو می رسیم و فرش قرمز این هفته را هم پیش پای سدان رقابتی BYD با قیمت زیر 60 میلیون تومان با نام F3 NEW پهن خواهیم کرد.
    در ادامه و در صفحه این هفته ماشین سنگین با "خاندانی از جنس قدرت و ابهت" یادواره ای از 3 نسل کشنده های بی دماغ ماک در ایران خواهیم داشت. "ستارگان ساختارشکن" هم به معرفی برخی از محصولاتی که مسیر مرسدس بنز را دگرگون کرده اند، می پردازد.
    در آخر هم با "مزایا و معایب پیشرانه های خطی و خورجینی" و "بررسی عیوبی که در نتیجه خرابی برخی سنسورهای موتور رخ می دهد" به بررسی مسایل فنی این هفته می پردازیم.
    پانزدهمین شماره از ضمیمه خودرو امروز پلاس هم کار خود را با "معرفی سوزوکی گرند ویتارا آپشن و هایما S7 توربو" آغاز کرده است.
    در این شماره از لیزینگ نامه مطالب "نبرد دوقلوهای کره ای جدید با نیسان جوک اسپرت"، "هیوندای i10 جدید را بخریم یا میتسوبیشی میراژ"، "جدیدترین محصول ب ام و در ایران قیمت خورد"، "شرایط فروش ویژه نوروز محصولات میتسوبیشی و DS" و ده ها مطالب خواندنی دیگر منتشر شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط