فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:

سبقت وسرعت غیرمجاز در محور پاوه ۲ قربانی گرفت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از فوت ۲ نفر در اثر سانحه رانندگی ناشی از سبقت و سرعت غیرمجاز در محور پاوه استان کرمانشاه خبر داد.

سبقت وسرعت غیرمجاز در محور پاوه ۲ قربانی گرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ فضل الله شیری گفت: در ساعت 18 و 30 دقیقه روز گذشته براثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس در محور پاوه به سمت سه راهی جوانرود راننده و سرنشین آن در صحنه مصدوم شدند که برابر اطلاع واصله متاسفانه هر 2 نفر به علت شدت جراحات وارده شب گذشته در بیمارستان فوت کرده اند.

    وی ادامه داد: این حادثه در جاده کفی توأم با سراشیبی محور پاوه به سمت سه راهی جوانرود و حد فاصل روستای ده لیلی  روی داده که علت آن توسط کارشناس پلیس راه روانسر ناشی از عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ذکر شده است.

    رئیس پلیس راه استان کرمانشاه  تصریح کرد: برابر گزارش این کارشناس با توجه به اینکه خودرو پس از انحراف به چپ از جاده خارج و بعد از آن با طی مسافت 65 متر در حالت کشیدگی  از یک تپه خاکی کم ارتفاع در حاشیه سمت چپ جاده بالا رفته و 35 متر دیگر نیز پرتاب شده است، احتمال می رود راننده به قصد انجام یک سبقتِ بی محابا و با افزایش شتاب خودرو در جهت سرازیری به سمت چپ منحرف شده  لکن به عللی مانند نزدیکی خودروهای مقابل موفق به اتمام موفقیت آمیز مانور سبقت خود نشده و ناچار به خروج از جاده شده  که اتفاقات بعدی روی داده است.

    سرهنگ شیری گفت: مشاهدات چندین ساله کارشناسان پلیس راه از علل وقوع حوادث رانندگی در شهرستانهای شمال غربی استان، آنان را به این اتفاق نظر رسانده که در این مناطق فرهنگ «تند رانی» در میان بسیاری از رانندگان رواج دارد، و این فرهنگ با شرایط جاده های کوهستانی و پرپیچ و خم  و کم عرض این شهرستانها همخوانی ندارد و هر از چندگاه حوادث تلخی را رقم می زند.

    این مقام مسئول افزود: پلیس راه استان با تشکیل دایره آموزش و فرهنگ سازی به صورت جدی در عرصه آموزش و اقناع رانندگان و سایر کاربران ترافیک استان در حال فعالیت است  و از همه دست اندر کاران، نخبگان فرهنگ و آموزش عمومی و اهالی رسانه آن مناطق می خواهد توان و ظرفیت های مادی و معنوی خود را یاری پلیس راه استان بیاورند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو