فونیکسریمکسبهتام

انتشار ویدیوی جنجالی از بحث مدیر اوبر با یک راننده

عصر خودرو- ظاهرا زمانی که تراویس کالانیک مدیرعامل شرکت تاکسی یابی اوبر، از طریق نرم افزار همین شرکت تاکسی می‌گیرد، بحث های جالبی هم با راننده انجام می دهد.

انتشار ویدیوی جنجالی از بحث مدیر اوبر با یک راننده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، در ویدئویی که به تازگی از حضور کالانیک در یکی از تاکسی های اوبر منتشر شده وی از دشواری کار روزانه سخن می گوید و در پاسخ به سوال یکی از همراهان که می گوید شنیده که اوبر سال دشواری داشته می گوید: مطمئن هستم که هر سال سال دشواری است.

    اما یکی از بخش های جالب این ویدئو به جر و بحث مدیر اوبر و راننده تاکسی بر سر کرایه های این تاکسی ها اختصاص دارد. فوزی کامل 37 ساله که از سال 2011 راننده تاکسی های اوبر بوده در مورد گرفتاری ها و مشکلات رانندگان این شرکت صحبت می کند. وی همچنین کرایه های دریافتی رانندگان را کافی نمی داند.

    اما کالانیک که حوصله زیادی ندارد و خلقش تنگ است برخورد چندان گرمی با این اعتراضات ندارد و با کالانیک مخالفت می کند. این در حالی است که وی شرکتی 69 میلیارد دلاری را اداره می کند که در بسیاری از نقاط جهان شعبه دارد.

    پس از انتشار این ویدئو، مدیر اوبر مجبور به عذرخواهی از کامل به علت رفتار غیرمحترمانه اش شد. وی با ارسال ایمیلی برای این راننده از اظهارات خود اظهار شرمندگی کرد و اظهارامیدواری کرد در آینده به گونه ای غرورآفرین رفتار کند.

    وی افزود: این اولین بار است که می خواهم اعتراف کنم من برای رهبری نیاز به کمک دارم و قصد دارم این کار را بکنم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط