فونیکسریمکسبهتام

تصادف زنجیره ای در خوزستان

تصادف سنگین ومرگبار پژو و وانت در اراک

عصر خودرو- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: طی ٢ روز گذشته، ٥تصادف مهم در جاده های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن ٣نفر شده است.

تصادف سنگین ومرگبار پژو و وانت در اراک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی درباره تصادفی که ساعت ١٧ دوشنبه در استان مرکزی اتفاق افتاده، گفت: انحراف به چپ راننده وانتنیسان در محور کیلومتر ٢6 فرمهین-اراک باعث تصادف این خودرو با یک دستگاه پژوآردی و کشته شدن ٣نفر و مجروح شدن ٢نفر دیگر شد.

    وی همچنین درباره تصادفی که ساعت 4 صبح دوشنبه در استان کرمانشاه اتفاق افتاده، توضیح داد:تصادف بین پراید و کامیون بنز در محور کیلومتر ٢۰ اصلی روی داده که متاسفانه یک نفر کشته و یک نفر مجروح به جای گذاشته است. علت این حادثه تجاوز به چپ پراید بوده است.

    رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به تصادفی هم که ساعت ٧:٣۰ صبح دوشنبه در استان ایلام باعث مجروح شدن 5 نفر شد، گفت:"تجاوز به چپ راننده پژوپارس باعث تصادف این وسیله با وانتنیسان در محور کیلومتر ١٥ مهران شد.

    ایلام: تصادف زنجیره ای

    ساعت ١٥:٣۰ یکشنبه تصادفی زنجیره ای در محور کیلومتر ٤٥ میشخاص اتفاق افتاد که ٤نفر مجروح به جای گذاشت.تصادف بین یک سواری پژو٢۰٦ و دو سواری پراید اتفاق افتاده و علت آن تجاوز به چپ راننده پژو بوده است.

    فارس: واژگونی پژو 405

    ساعت ١:٣۰ بامداد دوشنبه یک دستگاه پژوسواری 405 به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده واژگون شد. این تصادف در محور کیلومتر٥٥ قدیم توابع اتفاق افتاده و براثر آن 4 نفر مجروح شده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط