فونیکسریمکسبهتام

دو حادثه جاده‌ای در استان مرکزی یک کشته و چهار مجروح برجای گذاشت

عصر خودرو- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: وقوع دو حادثه جاده ای در محور قدیم ساوه-تهران و جاده قدیم ساوه-همدان طی شب گذشته و صبح امروز، یک کشته و چهار مجروح برجای گذاشت.

دو حادثه جاده‌ای در استان مرکزی یک کشته و چهار مجروح برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، نعمت الله عزیزی  اظهار داشت: نخستین سانحه شب گذشته(شنبه) بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با یک خودروی پراید در جاده قدیم ساوه-تهران در محدوده شهرستان زرندیه به وقوع پیوست.

    وی افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه بلافاصله تیم های امدادی اورژانس جاده ای پرندک و زاویه به محل تصادف اعزام شدند تا اقدامات پیش بیمارستانی را در مورد مصدومین سانحه به انجام برسانند.

    رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه بیان کرد: در این حادثه دلخراش متاسفانه یکی از سرنشینان خودروی پراید به علت شدت جراحات وارده ناشی از تصادف پیش از حضور نیروهای امدادی در دم جان باخته بود.

    عزیزی خاطرنشان ساخت: مصدوم دیگر این حادثه بعد از دریافت اقدامات درمان پیش بیمارستانی، توسط تیم امدادی اورژانس پرندک به بیمارستان شهدای آسیابک زرندیه منتقل شد.

    وی با اشاره به سانحه دوم که صبح امروز(یکشنبه) رخ داد، گفت: این حادثه در کیلومتر 30 جاده قدیم - ساوه همدان روی داد که طی آن یک دستگاه خاور و یک دستگاه تریلی با یکدیگر برخورد کردند.

    رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه بلافاصله تیم امدادی اورژانس غرق آباد و نوبران به محل اعزام شدند، ولی چون راننده خاور نیاز به رهاسازی داشت، تیم امداد و نجات هلال احمر قیطانیه نیز در محل حضور یافت.

    عزیزی تصریح کرد: این تصادف سه مصدوم برجای گذاشت که بعد از انجام اقدامات درمان پیش بیمارستانی، برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

    وی اضافه کرد: روز گذشته نیز برخورد یک دستگاه کامیون حامل گازوئیل و یک دستگاه تریلی در آزادراه ساوه - تهران و به دنبال آن آتش گرفتن تانکر گازوئیل کامیون، یک کشته برجای گذاشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو