فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه/ ۷ اسفند ۹۵

سرخی گروه خودرو با منتفی شدن افزایش سرمایه خاور

عصر خودرو- امروز شنبه هفتم اسفندماه، گروه خودرو و ساخت قطعات شروعی سبز داشت اما در همان ابتدای بازار به یکباره روند گروه عوض شد و غالب نمادها سرخ پوش شدند لذا نهایتا شاخص کل گروه با کاهش ۲۱۱ واحدی معادل ۱.۱۸ درصد در مدار ۱۷ هزار و ۵۵۷ واحد ایستاد.

سرخی گروه خودرو با منتفی شدن افزایش سرمایه خاور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه تعداد 138.6 میلیون سهام و حق تقدم گروه خودرو به ارزش معاملاتی 17 میلیارد تومان در 11 هزار نوبت معاملاتی دست به دست شد.
    در این روز نماد معاملاتی خاور با خبر عدم موافقت افزایش سرمایه با افزایش عرضه ها مواجه شد و مجددا در قیمت معاملاتی 826 ریال(پایانی 839 ریال) ، 23 میلیون صف فروش تشکیل داد، حقوقی خاور در این روز بیش از 5 میلیون فروشنده بود.
    گفتنی است بدلیل عدم تاثیر قابل ملاحظه بر بهبود ساختار مالی با این افزایش سرمایه موافقت نشده است.
    لذا با انتشار این خبر شاهد معاملات منفی در نمادهای  گروه خوردویی بودیم، در این بین خساپا با 45 میلیون سهم پر حجم ترین نماد گروه بود که با کاهش بیش از 3 درصدی به کار خود پایان داد سایپا با این افت قیمت به قیمت 1178 ریالی رسید.
    امروز خزامیا نیز شاهد افت قیمتی بود این نماد اکنون به کف قیمتی طی یکسال اخیر رسیده و باتوجه به سابقه سهم قیمت کنونی محدوده مقاومتی بوده لذادر آخر با قیمت پایانی 826 ریال و در محدوده 2 درصد منفی معاملاتش را پشت سرگذاشت که قیمت کنونی حمایت محکمی برای سهم است،حقوقی این سهم 2.5 میلیون خریدار بود.
    نمادهای دیگری مانند خزر، خمحرکه و خگستر نیز در حاشیه 3 درصد منفی قیمت معاملاتی قرار داشتند، اما در طرف مقابل نمادهای خچرخش، خشرق، خمحور، ختراک و ختوقا جزو سبزپوش ترینهای گروه بودند که در این میان نمادهای خچرخش، خشرق و خمحور صف خرید بودند.
    خچرخش در آستانه مثبت کامل صف خرید 4 میلیونی در قیمت پایانی 2,566 ریال داشت، قیمت معاملاتی خشرق نیز در آستانه مثبت کامل قرار داشت ولی قیمت پایانی در محدوده صفر منفی در قیمت 2,137 ریال بود واین  نماد نیز صف خرید 4 میلیونی داشت.
    خمحور نماد دیگری بود که  صف خرید بود اما صف این نماد بسیار کوچک بود و در قمیت پایانی 2,976 ریال در حداکثر رشد قیمتی روزانه قرار گرفته بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو