فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خبر داد:

اعطای وام ۸۰ درصدی جهت نوسازی ناوگان باری استان کرمانشاه

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از اعطای وام ۸۰ درصدی از قیمت خودرو به رانندگان جهت نوسازی ناوگان باری استان خبر داد.

اعطای وام ۸۰ درصدی جهت نوسازی ناوگان باری استان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، بهمن خسروانی از اعطای  وام 80 درصدی از قیمت خودرو به رانندگان جهت نوسازی ناوگان باری استان خبر داد.

    وی افزود:با توجه به ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و اهمیت نوسازی ناوگان فرسوده کامیون‌ها و کشنده‌ها با سن بالاتر از 35 سال نرخ نوسازی ناوگان با اعطای تسهیلاتی برابر 80 درصد از قیمت خودرو اجرا می‌شود.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تمامی کامیون ها و کشنده‌های فرسوده بالای 10 تن که دارای کارت هوشمند از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هستند و طی یک سال گذشته حداقل 12 فقره بارنامه و 500 کیلومتر کارکرد یا چهار فقره راهنامه در حمل و نقل بین‌المللی باشد مشمول این طرح می‌شود.

    خسروانی با اشاره به اینکه مالکان خودروها باید پس از ثبت‌نام در یکی از شرکتهای طرف قرارداد و اعلام شماره شاسی اختصاص یافته خودرو جدید نسبت به اسقاط خودروی خود اقدام کنند، گفت: شرکتهای طرف قرارداد اجرای این طرح به عنوان تأمین کننده خودروها با برندهای معتبر و مطرح اروپایی عقد قرارداد کرده‌اند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره شرایط اعطای تسهیلات به متقاضیان تعویض ناوگان فرسوده عنوان کرد: مبلغ تسهیلات تا 80 درصد قیمت خودرو با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار بوده که توسط شرکتهای تأمین کننده خودرو فراهم می‌شود.

    وی با بیان اینکه میزان 85 درصد صرفه‌جویی سوخت سه ماه حدفاصل اسقاط ناوگان فرسوده و ابطال کارت سوخت تا جایگزینی ناوگان نو به عنوان پیش پرداخت به متقاضیان پرداخت می‌شود، گفت: سقف پرداخت مبلغ صرفه‌جویی معادل قیمت خودرو است که طی حداکثر هفت سال براساس پیمایش از سوی شرکت ملی نفت ایران پرداخت خواهد شد.

    خسروانی افزود: اطلاعات پیمایش ناوگان جایگزین جهت محاسبه میزان صرفه‌جویی براساس سامانه بارنامه برخط با بار و بدون بار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در فواصل زمانی سه ماهه احصا و اعلام می‌شود.

    وی با بیان اینکه با توجه به اجرایی شدن طرح مقرر است اقداماتی در جهت محدودیت تردد ناوگان فرسوده مشمول طرح به تدریج از اواسط سال آینده انجام می‌شود، گفت: در راستای اجرای سیاستهای تشویقی ناوگانی که از این طریق نوسازی می‌شوند جهت‌ نوبت‌دهی بار در اولویت قرار می‌گیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو