فونیکسریمکسبهتام

جشنواره فروش نوروزی ایرتویا آغاز شد

بهترین شرایط فروش تویوتا پریوس و RAV۴ از سوی ایرتویا اعلام شد

عصر خودرو- ایرتویا، نماینده تویوتا در ایران، شرایط فروش ویژه تویوتا پریوس و تویوتا RAV۴ را با عنوان جشنواره فروش نوروزی ایرتویا اعلام کرد.

بهترین شرایط فروش تویوتا پریوس و RAV۴ از سوی ایرتویا اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، ایرتویا، نماینده تویوتا ژاپن در ایران به دنبال استقبال گسترده خریداران از محصولات این برند در ایران و به مناسبت نزدیک شدن به عید نوروز، شرایط فروش ویژه خود را با عنوان "جشنواره فروش نوروزی" اعلام کرد که در آن خودروهای تویوتا پریوس و تویوتا RAV4 عرضه‌شده‌اند.
    تویوتا پریوس پرفروش‌ترین خودرو هیبرید جهان است و در ایران هم عنوان پرفروش‌ترین و پر تقاضاترین خودرو هیبرید را در اختیار دارد. در جشنواره فروش نوروزی ایرتویا، خریداران می‌توانند پریوس تیپ C را با مدل 2017 و به قیمت نقدی 156میلیون تومان خریداری کنند. در این طرح به‌علاوه امکان خرید اعتباری با پیش‌پرداخت 50 میلیون تومان و اقساط 36 ماهه فراهم شده است.
    از سوی دیگر ایرتویا، مدل RAV4 را به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین شاسی‌بلند‌های بازار ایران نیز ارائه می‌کند. این خودرو در تیپ T3-E عرضه می‌شود و قیمت نقدی آن 258میلیون تومان است ضمن آنکه با پیش‌پرداخت 99میلیون تومان می‌توان این خودرو را با اقساط 36ماهه خریداری کرد.
    تمام خودروهای عرضه شده از سوی ایرتویا 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی دارند ضمن آنکه تویوتا پریوس گارانتی جداگانه‌ای برای باتری سیستم هیبرید ارائه می‌کند که 7 سال یا 200 هزار کیلومتر است.


    اگر قصد خرید در جشنواره فروش نوروزی ایرتویا را دارید بهتر است سریع‌تر اقدام کنید چراکه این طرح تا پایان اسفندماه برقرار است.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش ویژه نوروزی ایرتویا می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.irtoya.com مراجعه کنید.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تویوتا پریوس اینجا و جهت آگاهی از مشخصات تویوتا RAV4 اینجا کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو