فونیکسریمکسبهتام

شاسی‌بلند جدید رنو توسط خبرنگاران خودرویی در ارتفاعات تهران بررسی شد

برف‌بازی با کولئوس

عصر خودرو: درحالی‌که حدود یک هفته از رونمایی رنو کولئوس، جدیدترین شاسی‌بلند رنو در بازار ایران می‌گذرد، این خودرو با همکاری نگین خودرو در اختیار خبرنگاران حوزه خودرو قرار گرفت تا در مسیرهای برفی اطراف تهران مورد آزمون قرار گیرد.

برف‌بازی با کولئوس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نگین خودرو هفته گذشته و در جریان نمایشگاه خودرو تهران نسل جدید رنو کولئوس را به‌عنوان جدیدترین شاسی‌بلند رنو برای بازار ایران معرفی کرد. با هماهنگی‌های انجام گرفته توسط نگین خودرو، رنو کولئوس امروز، پنج اسفندماه، برای بررسی توانایی‌های آفرود در اختیار رسانه‌های تخصصی خودرو قرار گرفت. این آزمون سخت که برای نخستین بار با شرایط استاندارد یک آزمون خارج از جاده توسط نگین خودرو ترتیب داده‌شده بود، در مسیرهای برفی ارتفاعات شرق تهران برگزار شد و درمجموع نشان داد رنو کولئوس به‌عنوان یک شاسی‌بلند خانوادگی، توانایی‌های مطلوبی در عبور از مسیرهای کوهستانی دارد ضمن آنکه در آزمونی که در مسیرهای شهری داشت نشان داد از نظر هندلینگ و امکانات هم خودروی مناسبی است.
گزارش کامل آزمون‌های انجام گرفته بر روی رنو کولئوس را در ویژه‌نامه نوروزی هفته‌نامه "خودرو امروز" خواهید خواند ضمن آنکه فیلم‌های این آزمون را می‌توانید هفته آینده در کانال "عصر خودرو" در تلگرام به آدرس t.me/asrekhodro و صفحه اینستاگرام "خودرو امروز" به آدرس www.instagram.com/khodroemrooz ببینید.

 

*عکاس: مصطفی انیسی

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم