فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازارسرمایه/ ۴ اسفند ۹۵

سبز کمرنگ گروه خودرو پس از استراحتی ۳ روزه

عصر خودرو- امروز چهارشنبه چهارم اسفند ماه، گروه خودرو متعادل و مثبت بود، در این بین نماد خاور پس از ۱۳ روز معاملاتی از زمان بازگشایی‌اش بالاخره سبزپوش شد، لذا مجموعا شاخص گروه با ۸۳ واحد رشد در مدار ۱۷هزار و ۷۶۸ واحدی جایی گرفت.

سبز کمرنگ گروه خودرو پس از استراحتی ۳ روزه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، در این روز سهامداران تعداد 124.6 میلیون سهام و حق تقدم گروه خودرو را به ارزش معاملاتی 15 میلیارد تومان در 9.8 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند که روند معاملات نسبت به روز قبل افزایشی بود.
    طی روز جاری نماد خگستر پس از انتشار تعدیل مثبت 235 درصدی نسبت به پیش بینی قبلی، متعادل و منفی بدون محدودیت نوسان قیمت مورد بازگشایی قرار گرفت این نماد علی رغم اخبار مثبت نهایتا با کاهش 0.98 درصدی در قیمت پایانی 3,961 ریال با نسبت خریدار و فروشنده یکسان و حجم معامله 5 میلیون به کار خود خاتمه داد.
    خگستر دیروز از فروش بلوک بیمه پارسیان به قیمت 365 تومان به گروه مالی بانک پارسیان خبر داد.
    در میانه بازار شاهد رنج مثبت 100 هزاری در نماد ختوقا بودیم، با این حال ختوقا نیز نهایتا در محدوده صفر منفی تابلو و قیمت پایانی 1,612 ریال قرار گرفت.
    گفته می شود ختوقا مالک 53 درصدی خشرق قصد دارد بلوک خشرق خود را به سرمایه گذاران خارجی بفروشد.
    همچنین باتوجه به اینکه خشرق از ایران خودرو و سایپا طلب بالای 110 میلیارد تومانی دارد که قرار است به زودی تسویه شود تعدیل مثبت سنگینی در این نماد شاهد خواهیم بود، خشرق امروز نزدیک به 1 درصد افت در قیمت پایانی 2,144 ریال داشت.
    در طرف مقابل نمادهای خاور، خچرخش، خمحور و خکار قرا داشتند که جزو سبزترینهای گروه بودند، در این بین نماد خاور که صف خرید تشکیل داده بود نهایتا صفش را عرضه کرد و در حاشیه 4 درصد مثبت با قیمت پایانی 869 ریال امروز را به پایان برد، حقوقی خاور 3 میلیون خریدار و 1 میلیون فروشنده بود.
    نماد خکار نیز با رشد 3 درصدی در قیمت پایانی 1,247 ریال بسته شد، اما نمادهای خمحور و خچرخش صف خرید باقی ماندند، خچرخش صف 6 میلیونی در حاشیه 4 درصد مثبت و قیمت پایانی 2,449 ریال تشکیل داده بود، خمحور نیز در آستانه مثبت کامل و قیمت 2,839 ریال پایانی صف خرید کوچکی داشت.
    همچنین خساپا به عنوان اصلی ترین نماد گروه امروز را در حاشیه صفر مثبت تابلو ،قیمت پایانی 1,214 ریال، 32 میلیون حجم معامله و 3.8 میلیارد تومان ارزش معاملاتی به پایان برد، از طرفی خزامیا به عنوان زیرمجموعه این نماد از صفر تابلو در میانه بازار به 0.72 درصد مثبت در قیمت 845 ریال رسید.
    لذا باتوجه به تحرکات مثبت و کم حجم در گروه خودروسازی انتظار میرود بازار منتظر بازگشایی نماد خودرو باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط