فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان خبرداد:

۸۵ اکیپ برای طرح نوروزی پلیس راه زنجان از ۲۵ اسفندفعالیت می کنند

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طرح نوروزی پلیس راه استان زنجان از ۲۵ اسفند ماه سالجاری با ۸۵ اکیپ ثابت و سیار به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهد.

۸۵ اکیپ برای طرح نوروزی پلیس راه زنجان از ۲۵ اسفندفعالیت می کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی افزود: در اجرای طرح نوروزی پلیس راه دستگاه های اجرایی اورژانس، مدیریت بحران، هلال احمر،سازمان حمل و نقل و پایانه ها و راهداری همکاری لازم را خواهند داشت و با آغاز طرح‌های نوروزی همراه با اجرای مانور، قرارگاه‌های نوروزی در استان زنجان تشکیل شده و در محل ها مستقر می‌شوند.

    وی اظهار کرد: امسال برای جلوگیری از وقوع حوادث تلخ برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

    رئیس پلیس راه استان زنجان برکنترل جدی محسوس و نامحسوس پلیس راه از ناوگان های مسافربری تاکید کردو گفت: پلیس راه در این میان تست سلامت رانندگان را در دستور کاری خود دارد و با متخلفان برخورد جدی می کند.

    شیر محمدی تاکید کرد: طرح نوروزی پلیس راه استان زنجان از 25 اسفند ماه سالجاری شروع و تا 17 فروردین ماه ادامه دارد.

    وی با اشاره به اینکه 70 اکیپ پلیس راه استان زنجان و 15 اکیپ انتظامی برای طرح نوروزی پلیس راه پیش بینی شده است، گفت: در مجموع بیش از 85 اکیپ سیار و ثابت برای طرح نورزی فعالیت می کنند.

    شیر محمدی تاکید کرد: پلیس راه با رانندگانی که از قوانین تخلف کنند و یا از مواد مخدر و الکل استفاده کنند برخورد شدید کرده و خودروی آنها متوقف می شود و پلیس با رانندگانی که خودرو خود را معاینه فنی نکرده باشند برخورد کرده و مانع مسافرت آنها خواهد شد.

    وی تصریح کرد: شهروندان زنجانی در ایام نوروز به هنگام تردد در محورها با رعایت قوانین رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند چرا که پلیس راه گشت های سیار و ثابت خود رادر محورها و گردنه های استان زنجان مستقر خواهد کرد.

    رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تعداد اکیپ ها و خودروهای نامحسوس  پلیس راه از جاده های استان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و هدف ازافزایش این اکیپ ها ارتقای امنیت جانی مسافران در عید نوروز  است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو