فونیکسریمکسبهتام

۳۴۰۰ خودرو عمومی آماده جابجایی مسافران نوروزی در آذربایجان غربی

عصر خودرو- در حالی که مسافرت های نوروزی از نیمه دوم اسفند ماه جاری آغاز می شود، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده آذربایجان غربی با اشاره به انجام برنامه ریزی های لازم برای انجام بدون مشکل این مسافرت ها گفت: سه هزار و ۴۰۰ خودروی عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری آماده جابجایی مسافران نوروزی در استان است.

۳۴۰۰ خودرو عمومی آماده جابجایی مسافران نوروزی در آذربایجان غربی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  عبدالحسین علی اکبری افزود: این تعداد شامل افزون بر 600 دستگاه اتوبوس، 1200 دستگاه مینی بوس و حدود 1600 دستگاه سواری است که نظیر سال های گذشته برای خدمت رسانی به شهروندان آماده شده اند.
    وی اضافه کرد: زمان اجرای طرح سفرهای نوروزی از پانزدهم اسفندماه جاری تا نیمه فروردین ماه سال آینده است که در مدت این 30 روز، ناوگان حمل و نقل عمومی استان به صورت آماده باش، شهروندان و مسافران را در مسیرهای درون و برون استان جابجا می کنند.
    وی اظهار کرد: پیش فروش اینترنتی بلیت سفرهای نوروزی با استفاده از ناوگان جاده ای از یکم اسفند ماه امسال آغاز شده و تا نیمه اسفندماه ادامه دارد.
    وی بیان کرد: از نیمه دوم اسفند ماه جاری نیز بلیت سفرهای نوروزی به صورت اینترنتی و حضوری ارائه می شود.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: شهروندان و مسافران نوروزی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.payaneh.ir، www.payaneha.comو www.sk-bus.ir برای تهیه بلیت اقدام کنند.
    علی اکبری گفت: سامانه تلفنی شبانه روزی 141 و شماره های پیامکی 10002026 و 1000143 آماده پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص وضعیت ترافیکی و جوی راه های ارتباطی و دریافت گزارش نارسایی، انتقاد، پیشنهاد و شکایت احتمالی شهروندان است.
    به گزارش ایرنا، در آذربایجان غربی 2 فرودگاه ارومیه و خوی و خط راه آهن در شمال استان قرار دارد و به علت کمبود پروازها و خطوط ریلی بخش قابل توجهی از سفرها با استفاده از خودروهای شخصی یا ناوگان حمل و نقل جاده ای انجام می شود.
    این استان 17 شهرستان و بیش از 12 هزار کیلومتر جاده دارد که از این میزان حدود سه هزار و 500 کیلومتر بزرگراه، جاده اصلی و جاده فرعی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو