فونیکسریمکسبهتام

امدادرسانی به ۵۶۹ خودرو گرفتار در برف و سیلاب خراسان رضوی

عصر خودرو- رئیس مرکز مدیریت راه های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در ۷۲ ساعت گذشته، راهداران این اداره کل به ۵۶۹ خودرو گرفتار در برف و سیلاب امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به ۵۶۹ خودرو گرفتار در برف و سیلاب خراسان رضوی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سیدابوالفضل حسینی  افزود: در این مدت 139 مسافر گرفتار در برف و یخبندان توسط نیروهای این اداره اسکان موقت یافته اند.
    وی افزود: همچنین از 29 بهمن تا اول اسفند 95 با تلاش راهداران 11 محور ارتباطی اصلی و 255 محور روستایی که در جریان بارش های سنگین مسدود شده بود، بازگشایی شد.
    وی خاطرنشان کرد: در این مدت 14هزار و 633 تن نمک و شن در طول محورها مصرف شد و 864 دستگاه ماشین آلات راهداری و یک هزار 547 نیروی راهدار و عملیاتی در محورهای ارتباطی استان به مردم خدمات رسانی کردند.
    حسینی طول محورهایی را که در این بازه زمانی در آنها عملیات شن و نمک پاشی صورت گرفته، 16 هزار و755 کیلومتر عنوان و بیان کرد: اکنون نیز ماموران راهداری خراسان رضوی در تلاش برای بازگشایی 34 محور روستایی مسدود شده بر اثر بارش برف و سیلاب هستند.
    طول مجموع محورهای مواصلاتی خراسان رضوی 20 هزار و483 کیلومتر است که 6 هزار و 331 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر روستایی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط