فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راه شرق استان تهران خبر داد:

خودروهای فاقد زنجیر چرخ در جاده های شرق تهران متوقف می شوند

عصر خودرو- رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: از ادامه سفر خودروهای فاقد زنجیر چرخ در مسیرهای کوهستانی شرق استان جلوگیری به عمل می آید.

خودروهای فاقد زنجیر چرخ در جاده های شرق تهران متوقف می شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ سیاوش محبی با بیان اینکه تمام راه های مواصلاتی شرق استان تهران باز بوده و تردد در آن ها به شکل روان و عادی در جریان است گفت: از مسافران و رانندگان عزیز می خواهیم که در طول مسیر سفر به تذکرات پلیس و عوامل راهداری توجه کنند.

    وی افزود: رانندگان عزیز قبل از سفر از طریق تماس با شماره تلفن های 88255555 و یا 120 از مرکز راه های ناجا مطلع شوند،در طول مسیر با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از هرگونه عجله و شتاب پرهیز نمایند.

    این مقام مسئول ضمن درخواست از رانندگان برای به همراه داشتن پوشاک گرم،مواد غذایی به میزان کافی و تجهیزات زمستانی و ایمنی به خصوص زنجیر چرخ عنوان داشت: همکاران من در پلیس راه علاوه بر اعمال قانون از ادامه سفر خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ ممانعت به عمل می آورند.

    محبی در پایان بر پر بودن مخزن بنزین خودروها تاکید کرد و اظهار داشت: موتور خودرو تنها وسیله گرمایشی سرنشینان خودرو در صورت گرفتار شدن در برف و یخبندان است،لذا از تمام رانندگان عزیز خواهش می کنم با مخازن سوخت پر وارد جاده های خارج از شهر شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط