فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب (۱۱۰)

درخشش ایرتویا در نمایشگاه بین‌المللی تهران

عصر خودرو- شنبه، ۳۰ام بهمن‌ماه نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران در حالی آخرین روز خود را سپری کرد که حجم استقبال از نمایشگاه بسیار بیش از پیش‌بینی‌ها بود.

درخشش ایرتویا در نمایشگاه بین‌المللی تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، موج خبری گسترده این نمایشگاه در سراسر رسانه‌ها پیچیده شد تا پس از 11 سال انتظار شاهد بزرگ‌ترین رویداد خودرویی در ایران باشیم. اما بحث داغ این روزها حضور قدرتمند شرکت ایرتویا در نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران بوده که در تمامی رسانه‌ها انعکاس پیدا کرده است و بر آن شدیم تا به‌طور خلاصه علت اصلی انتخاب ایرتویا به‌عنوان موفق‌ترین و پر بازدیدترین غرفه در این نمایشگاه را بررسی کنیم.
    شرکت ایرتویا با علم به این موضوع که هدف اصلی برگزاری نمایشگاه معرفی محصولات و تکنولوژی‌های نوین بوده، جهت افزایش رضایت حال بازدیدکنندگان و احترام به ذائقه آن‌ها با استقرار 5 مدل از جدیدترین و جذاب‌ترین خودروهای کمپانی تویوتا و لکسوس در نمایشگاه، باافتخار توانست نام خود را به‌عنوان قوی‌ترین شرکت‌کننده در اذهان تمامی بازدیدکنندگان ثبت نماید.
    در حالی که فقط 2 ماه از رونمایی جدیدترین خودروی تویوتا یعنی C-HR در دنیا می‌گذرد، شرکت ایرتویا با رونمایی این خودرو توانست نام نمایشگاه تهران را پس از نمایشگاه‌های بزرگی چون دیترویت و پاریس در ارتباط با رونمایی از این خودروی جدید، به ثبت برساند و این در حالی است که هنوز در بسیاری از بازارهای جهانی مدل 2017 این خودرو عرضه نشده است.
    همچنین شرکت ایرتویا با توجه به این مهم که فضای نمایشگاه، مقری جهت تعامل علاقه‌مندان و کمپانی‌ها بوده است، با استقرار بیش از 30 نفر کارشناس فروش مجرب در غرفه خود، باوجود جمعیت انبوه بازدیدکنندگان، تمام تلاش خود را جهت پاسخگویی هرچه سریع‌تر و بهتر به بازدیدکنندگان گرامی نمود و همین امر مهر تأییدی بر رسالت اصلی این شرکت مبنی بر احترام به حقوق مشتری و رضایت علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان محترم بود.
    مدیریت صحیح، برنامه‌ریزی و اجرای دقیق نیز یکی از کلیدی‌ترین موارد مربوط به موفقیت ایرتویا در این نمایشگاه به‌حساب می‌آمد و ایرتویا به‌عنوان نماینده انحصاری بزرگ‌ترین و ارزشمندترین برند خودرویی دنیا، با پیاده‌سازی استانداردهای تویوتا موتورز در نمایشگاه خودروی تهران، توانست غرفه باشکوه خود را طبق استانداردهای تعیین شده از طرف تویوتا موتورز آماده ساخته تا با حضور پرقدرت خود و استقرار جدیدترین محصولات دو ابرکمپانی تویوتا و لکسوس، تمام توجه‌ها را به خود جلب نماید.
    و در آخر، مورد جالب در غرفه ایرتویا امکان بررسی خودروها توسط علاقه‌مندان بود و حتی درب‌های محصولات گران‌قیمت لکسوس نیز برای بازدید عموم در زمان‌های مشخص باز شده تا علاقه‌مندان بتوانند کیفیت برتر این محصولات را از نزدیک لمس نمایند در حالی که  این امکان برای سایر خودروهای این نمایشگاه که در رنج قیمتی محصولات لکسوس بودند وجود نداشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط