فونیکسریمکسبهتام

به مصوبه تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در سال ۹۶ رسیدگی شد

عصر خودرو- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به اعتراض فرمانداری تهران در خصوص مصوبه تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در سال ۹۶ رسیدگی شد و پاسخ‌های تأیید شده به فرمانداری تهران ارسال خواهد شد.

به مصوبه تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در سال ۹۶ رسیدگی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، رضا تقی‌پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به مصوبات سیصد و سی و یکمین جلسه رسمی شورا اظهار داشت: در این جلسه به اعتراض فرمانداری تهران در خصوص مصوبه تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در سال 96 رسیدگی شد و بر این اساس مقرر شد که پاسخ‌های تهیه شده کمیسیون‌های عمران و حمل و نقل، نظارت و حقوقی و برنامه و بودجه و همچنین نظر اعضا به فرمانداری تهران ارسال شود.

    وی با اشاره به اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه پیشگیری و مقابله با گرد و غبار در شهر تهران افزود: به این اعتراض رسیدگی شد و گزارش کمیسیون‌های نظارت و حقوقی، سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با نظر اعضا برای فرمانداری تهران ارسال خواهد شد.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به اعتراض فرمانداری تهران در خصوص مصوبه طرح حفظ و گسترش درختان خیابان ولیعصر(عج) رسیدگی شد و کمیسیون‌های نظارت و حقوقی، معماری و شهرسازی گزارش خود را در این خصوص ارایه دادند و مقرر شد که پاسخ‌های به تصویب رسیده به فرمانداری تهران ارسال شود.

    تقی‌پور به یک فوریت لایحه اصلاحیه مصوبات تعیین نرخ ورودی و حق توقف پارکینگ‌های عمومی شهر تهران و تعیین نرخ توقف پارکینگ‌های عمومی و نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای در شهر تهران اشاره کرد و گفت:‌ این لایحه پس از بررسی به تصویب رسید و قرار شد پس از بررسی در کمیسیون‌های مربوطه گزارش آن به صحن شورا بیاید تا در خصوص آن تصمیم گیری شود.

    وی گفت: الزام شهرداری تهران به صدور فرم‌های عوارض ساختمانی سیستمی و مکانیزه و اجتناب از اعلام شفاهی و یا صدور فرم‌های عوارض دستی در این جلسه بررسی شد و اعضا به آن رأی مثبت دادند.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در سیصد و سی و یکمین جلسه علنی شورا 14 مورد اعتراض مالکان به نظریه کمیسیون بدوی باغات و قرائت گزارش کمیسیون معماری و شهرسازی در این خصوص داشتیم، گفت: با توجه به اینکه شورا نقش کمیسیون تجدیدنظر و نهایی را در خصوص آرا صادره در مورد باغ شناخته شدن و یا غیر باغ بودن و همچنین میزان جرایم و الزام به قطع درختان را دارد، به همین دلیل این 14 مورد اعتراض نیز به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو