فونیکسریمکسبهتام

برلیانس h۳۳۰ را بیشتر بشناسید +تصاویر

عصر خودرو: خودرو برلیانس h۳۳۰ از جمله خودروهای چینی بازار در رنج قیمتی ۴۸ میلیون تومان تا ۵۵ میلیون تومان بوده که مدتی است در داخل کشور تولید می‌شود.

برلیانس h۳۳۰ را بیشتر بشناسید +تصاویر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از میزان، این خودرو به گونه ای طراحی شده که دارای موتور 1.5 لیتری بوده و از 4 سیلندر به همراه 16 سوپاپ بهره می‌گیرد.

خودرو h330 با حجم موتور ذکر شده، با قدرت 103 اسب بخار در 5800 دقیقه، حداکثر 138 نیوتون متر گشتاور را در 3800 دور در دقیقه تولید می‌کند.
ابعاد این خودرو چینی با طول 4510 میلی‌متر، عرض بدون درنظر گرفتن آیینه ها 1758 میلی متر، ارتفاع 1460 میلی متر و فاصله دو محور 2580 میلی‌متر در نظر گرفته شده و وزن تقریبی آن بدون سرنشین 1240 کیلوگرم تعیین شده است.

 
مخزن سوخت این خودرو با گنجایش 55 لیتر طراحی شده و مصرف سوخت آن در نوع دستی 6.4 لیتر و در نوع اتوماتیک 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر به ثبت رسیده است.

 
لازم به ذکر است که سطح استاندارد h330 در حد یورو 4 بوده و ترمزهای خودرو به گونه‌ایست که ترمز جلو از نوع دیسکی تهویه شونده و ترمز عقب در مدل دستی به صورت کاسه‌ای و در نوع اتوماتیک به صورت دیسکی تعبیه شده است.

 
در زمینه تجهیزات ایمنی این خودرو در مدل دستی و اتوماتیک دارای کیسه هوای جلو مخصوص راننده و سرنشین جلو بوده و قفل اتوماتیک درها هنگام رسیدن به سرعت 20 کیلومتر برساعت فعال می‌شود.

 
همچنین از امکانات دیگر این خودرو می‌توان به سیستم ضدسرقت موتور اشاره کرد و  یادآوری صوتی بازبودن کمربند ایمنی از دیگر ویژگی‌های برلیانس h330 است.

از دیگر ویژگی‌های این خودرو چینی می‌توان تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، سیستم تاشو برای صندلی عقب، میله ضربه‌گیر درهای جانبی، میله فرمان جمع‌شونده، بازشدن خودکار درها هنگام تصادف، سیستم هشدار روشن بودن چراغ، یادآوری صوتی و صندلی عقب با قابلیت پشتیبانی صندلی کودک اشاره کرد.
سیستم تهویه مطبوع، تنظیم الکتریکی آینه‌های جانبی، سیستم الکترومغناطیسی بازکردن صندوق عقب، را نام برد که در نمونه دستی و اتوماتیک تعبیه شده است.

در این میان امکاناتی همچون سانروف، سنسور دنده عقب، بسته شدن پنجره‌ها با استفاده از ریموت کنترل، قابلیت تنظیم صندلی راننده در 8 جهت به همراه تنظیم گودی کمر، چراغ مه‌شکن جلو‌سیستم ورود بدون کلید و غربیلک فرمان چرمی مجهز به دکمه تنظیم صدا اشاره کرد که از ویژگی‌های نوع اتوماتیک این خودرو چینی بوده که باعث تفاوت قیمت دونمونه دستی و اتوماتیک خودرو شده است.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو