فونیکسریمکسبهتام

مدیر مطالعات ایران خودرو:

"دنا" در سال ۲۰۱۷ به بازار عراق صادر می شود

عصر خودرو- مدیر مطالعات و برنامه ریزی بازارهای صادراتی در گروه خودروسازی ایران خودرو با بیان این که از نیمه امسال برای تولید خودرو دنده اتومات در بازار عراق برنامه ریزی شده است، گفت: خودرو جدید 'دنا' در سال ۲۰۱۷ به بازار عراق صادر می شود.

"دنا" در سال ۲۰۱۷ به بازار عراق صادر می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹:۰۰

    'مجتبی هداوند' امروز (چهارشنبه) در آخرین روز فعالیت سومین دوره نمایشگاه اختصاصی ایران در بغداد   افزود: خودرو جدید تولیدی ایران خودرو، با عنوان تجاری 'دنا' مدل اپشن با گیربکس دستی و حجم موتور 1700 سی سی با ظرفیت 4 سرنشین در سال 2017 به بازار عراق صادر می شود.
    وی با اشاره به استقبال خوب مردم عراق از خودروهای ایرانی تصریح کرد: سالانه بیش از یکصدهزار دستگاه خودرو به بازار عراق صادر می شود که سهم ایران خودرو از این بازار 10 درصد است.
    هداوند با بیان اینکه مهمترین رقبای خارجی ایران در بازار عراق چینی ها و کره ای ها هستند گفت: با توجه به رغبت مردم عراق به خودروهای دنده اتومات، نیمه سال 2017 برای تولید خودرو دنده اتومات برنامه ریزی شده است.
    وی ایران خودرو را از جمله شرکت های فعال خودروسازی در عراق برشمرد که با همکاری شریک عراقی خود توانسته است که دو خط مونتاژ در 'اسکندریه' در جنوب بغداد راه اندازی کند.
    هداوند گفت: در سال گذشته این دو خط مونتاژ 10 هزار خودرو در داخل عراق تولید کرد و برنامه ریزی می شود که به این میزان تولید 10 درصد دیگر افزوده شود.
    وی وجود نمایندگی های خدمات پس از فروش در استان های مختلف عراق، ایجاد خدمات سیار پس از فروش، ارزان بودن تعمیرات و تامین قطعات، متناسب بودن با شرایط آب و هوایی عراق و قیمت های رقابتی را از علل مهم استقبال مشتریان عراقی از خودروهای ایرانی برشمرد.
    نمایشگاه اختصاصی ایران که این هفته برای سومین سال متوالی در بغداد مرکز عراق برپا شده که با استقبال خوب شرکت ها و مقام های اقتصادی عراق روبه رو شده است.
    در نمایشگاه امسال که با محوریت عرضه توانمندی های صنعتی و با حضور بیش از 140 شرکت ایرانی برگزار شد، گروه صنعتی سایپا نیز اولین خودرو خود را با حضور محمد رضا نعمت زاده وزیر صنایع معادن وتجارت ایران رونمایی کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط