فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان قزوین:

تردد در محورهای قزوین از عصر امروز با زنجیر چرخ امکان پذیر است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی بارش های مداوم در سطح استان طی روزهای گذشته وادامه این روند از عصر امروز تردد در همه محورهای مواصلاتی قزوین فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر خواهد بود.

تردد در محورهای قزوین از عصر امروز با زنجیر چرخ امکان پذیر است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ نصرالله بیگلری   اظهار داشت: تیم های پلیسی مستقر در راههای استان باقاطعیت و جدیت از تردد رانندگان فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهند کرد.

    وی با اشاره به اینکه با حجم تردد، امکان وقوع تصادفات زنجیره ای با شدت بالا در زمان لغزندگی سطح معابر تا چندین برابر افزایش می یابد، افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می شود از عصر امروز بارش برف، کولاک و یخبندان در کلیه محورهای مواصلاتی استان قزوین باعث لغزندگی سطح معابر شود، متذکر می شود که رانندگان محترم با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی، در راه های استان، بالاخص آزاد راه ها و بزرگراه ها تردد کنند.

    رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه بارش برف، کولاک و کاهش محسوس دما در راه های استان باعث کندی عبور و مرور خواهد شد، افزود: رانندگان محترم می بایست ضمن همراه داشتن توشه و آذوقه لازم وسیله نقلیه خود را از حیث سیستم گرمایشی و سوخت رسانی کنترل و تجهیز و همچنین در صورتی که سفر رانندگان محترم ضروری نمی باشد از انجام سفر اجتناب کنند. پ

    اتوبوس اسکانیا با بیش از 27 میلیون ریال خلافی راهی پارکینگ شد

    رئیس پلیس راه استان در ادامه از توقیف اتوبوس «اسکانیا» با خلافی 27 میلیون ریال خبر داد.

    بیگلری اظهار داشت: ماموران گروه کنترل ویژه قرارگاه پلیس راه استان در حین کنترل خودروهای عبوری در محور قزوین - تاکستان، یک دستگاه اتوبوس اسکانیا را به علت ارتکاب تخلف حرکت در باند سوم متوقف کردند.

    وی ادامه داد: با استعلام از سوابق خودرو مشخص شد که این اتوبوس دارای 39 فقره تخلف و 27 میلیون و 250 هزار ریال جریمه پرداخت نشده است که بلافاصله توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

    سرهنگ بیگلری افزود: بیشترین تخلفات ثبت شده برای این اتوبوس، عبور از محل ممنوع و سرعت غیر مجاز بوده است.

    وی افزود: با توجه به تاثیر تخلفات حادثه ساز در ایجاد صدمات جانی شدید به راننده و سرنشینان در زمان تصادف، برخورد با تخلفات حادثه ساز خودروهای سواری در دستور کار عوامل اجرایی قرار داشته و به صورت قاطع و بدون اغماض با رانندگان متخلف در سطح راههای استان برخورد خواهد شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط