فونیکسریمکسبهتام

به دنبال تداوم بارش برف،

امکان تردد در جاده های استان قزوین تنها با زنجیر چرخ

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان قزوین، تردد در جاده های استان را تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر دانست و با اشاره به اعمال محدودیت برای عبور و مرور خودروهای سنگین در آزادراه ها، گفت: عوامل پلیس راه در پاسگاه های انتظامی از حرکت خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری می کنند.

امکان تردد در جاده های استان قزوین تنها با زنجیر چرخ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: در حال حاضر بارش برف همراه با باد شدید و کولاک در تمامی آزادراه ها و جاده های اصلی و فرعی استان جریان دارد و سطح جاده ها نیز یخ زده و لغزنده است.
    وی ادامه داد:با توجه به ادامه بارش ها و لغزندگی سطح جاده ها محدودیت های تردد تریلرها و کامیون ها در آزادراه های قزوین - رشت و قزوین - زنجان از سوی پلیس اعمال شده است.
    بیگلری از مسافران خواست تا با توجه به برودت هوا و بارش شدید برف و کولاک ضمن اجتناب از سفرهای غیرضروری، در صورت سفر ضمن اطمینان داشتن از سلامت فنی خودروی خود، در طول سفر رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل را در نظر داشته و از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری و با نیروهای پلیس مستقر در راه ها نیز همکاری لازم را داشته باشند.
    رئیس پلیس راه استان قزوین همچنین یادآور شد:در حال حاضر تردد خودروها در سطح راه های اصلی و فرعی استان برقرار بوده و تنها در گردنه ها به علت وجود کولاک شدید، عبور و مرور به کندی صورت می پذیرد.
    استان قزوین دارای 217 کیلومتر آزادراه، 292 کیلومتر بزرگراه، 253 کیلومتر راه اصلی و 563 کیلومتر راه فرعی است.
    75 تیم خودرویی به همراه 240 نیروی پلیس به همراه یک فروند بالگرد، 45 دستگاه خودرو هلال احمر، 310 نیروی راهدار با 255 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین درقالب 30 تیم، 40 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 100 دستگاه خودرو امدادی سبک و سنگین در طرح زمستانی راه های ارتباطی استان قزوین حضور داشته و به صورت شبانه روزی تا پایان اسفند ماه جاری در سطح جاده های استان استقرار دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط