فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه اردبیل با مهر تاکید کرد؛

جاده‌های اردبیل خیس و لغزنده است

رانندگان با سرعت مطمئنه برانند

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: به دلیل بارش برف جاده‌های استان خیس و لغزنده است و انتظار می‌رود رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

جاده‌های اردبیل خیس و لغزنده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو » به نقل از مهر ، حجت فتاحی تصریح کرد: در حال حاضر در تمامی محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش برف هستیم و سطح محورها خیس و لغزنده است.

    وی با اشاره به انسداد خلخال- پونل از ابتدای طرح زمستانی اضافه کرد: به غیر این محور، محور دیگری مسدود نیست و انسداد این محور نیز همه ساله تا پایان زمستان تداوم می یابد.

    رئیس پلیس‌راه استان با اشاره به مه‌آلود بودند محور اردبیل - آستارا نرسیده به تونل اضافه کرد: در محور خلخال - اسلام نیز به دلیل بارش برف و کولاک تردد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

    به گفته فتاحی با توجه به تداوم بارش‌ها و افزایش آن در روز سه‌شنبه انتظار می‌رود رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

    رئیس پلیس‌راه استان تأکید کرد: در صورت الزامی بودن سفر رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا تصادفات را به حداقل و توانایی راننده را در کنترل خودرو به حداکثر برساند.

    وی تأکید کرد: در سفرهای زمستانی رعایت سرعت مطمئنه مهم‌ترین مؤلفه کاهش تصادفات محسوب می‌شود و با توجه به اینکه علائم کنار جاده برای شرایط عادی جاده پیش‌بینی شده لازم است رانندگان با احتیاط بیشتر تردد کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط