فونیکسریمکسبهتام

آمادگی پلیس راهور برای شهرآورد

عصر خودرو- جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال در اطراف ورزشگاه آزادی را تشریح کرد.

آمادگی پلیس راهور برای شهرآورد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سرهنگ حسن عابدی  در این باره گفت: به دنبال بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال، برنامه‌ریزی‌های لازم برای تدابیر ترافیکی در اطراف ورزشگاه آزادی و محورهای منتهی به آن انجام شده و همکاران من در پلیس راهور از ساعتی قبل از آغاز بازی تا پایان دیدار دو تیم و تخلیه کامل معابر، از جمعیت تماشاگران در حالت آماده‌باش خواهند بود.

    وی با بیان اینکه توقف خودروها در رینگ اصلی حاشیه استادیوم آزادی و همچنین ضلع شرقی و غربی استادیوم ممنوع است، گفت: پارکینگ‌های مجموعه آزادی برای پارک خودروهای تماشاگران پیش‌بینی شده و در صورتی که خودروها در معابر یاد شده توقف کنند، پلیس حتما نسبت به جابه‌جایی آنها اقدام خواهد کرد.

    جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تماشاگران خواست که از وسایل نقلیه عمومی همچون مترو و اتوبوس برای حضور در استادیوم آزادی استفاده کنند.

    عابدی درباره اینکه آیا ممکن است محدودیت یا ممنوعیت تردد در اطراف ورزشگاه آزادی اعمال شود یا خیر، گفت: در صورت اشباع خیابان‌ها و تکمیل ظرفیت پارکینگ‌ها ممکن است به صورت مقطعی در برخی از معابر و محورها ممنوعیت تردد خودروها اعمال شود.

    وی  با بیان اینکه ماموران پلیس راهور در معابر منتهی به ورزشگاه آزادی نیز حضور دارند، گفت: علاوه بر حضور همیشگی پلیس راهور در ساعت برگزاری این دیدار، عوامل راهنمایی و رانندگی در بزرگراه‌های حکیم غرب، همت غرب، آزادگان، باکری، تهران – کرج و... حضور پررنگ‌تری خواهند داشت و نسبت به تخلفات رانندگی اقدام خواهند کرد.

    جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تماشاگران خواست که هنگام حضور در ورزشگاه آزادی با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط