فونیکسریمکسبهتام

یک نفر جان باخت

محورهای مواصلاتی سمنان ۲۱ مجروح برجای گذاشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی دو روز گذشته ۱۳تصادف جرحی را در محورهای مواصلاتی استان شاهد بودیم، گفت: این تصادفات۲۱ مجروح و یک کشته بر جای گذاشت.

محورهای مواصلاتی سمنان ۲۱ مجروح برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ حسن خسروجردی درباره جزئیات تصادف منجر به فوت طی دو روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان سمنان ابراز داشت: تصادف خودرو سواری سی ال او و کامیون در محور آرادان-سرخه در ساعت 9:30پنج شنبه شب متاسفانه منجر به فوت راننده سواری شد.

    وی رعایت قوانین و مقررات را ضامن ایمنی و سلامت راننده و سرنشینان خودرو دانست و افزود: از 14فقره تصادف فوتی و جرحی طی دو روز گذشته شش فقره واژگونی خودرو را شاهد بودیم که باید گفت رعایت سرعت مطمئن و فاصله طولی می تواند از بروز اینگونه تصادفات جلوگیری کند.

    رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه هشت تصادف خسارتی نیز در محورهای استان طی دو روز گذشته اتفاق افتاده است، ابراز داشت: با توجه به سرما و برودت هوا امکان یخ زدگی سطح جاده‌ها وجود دارد لذا رانندگان بدون توجه به این موضوع تردد می کنند که می تواند منجر به ایجاد تصادفات خسارتی شود که اندکی هوشیاری و توجه به جلو و رعایت قانون و مقررات راهنمایی رانندگی می تواند این حوادث را به حداقل کاهش دهد.

    خسروجردی با بیان اینکه هم اکنون در محورهای مواصلاتی استان تردد روان برقرار است، تصریح کرد: از نظر وضعیت آب و هوایی در حال حاضر با تراکم ابرها مواجه هستیم که در گردنه‌ها احتمال مه گرفتگی وجود دارد لذا از رانندگان عبوری از این محورها تقاضا داریم قبل از سفر چراغ های مه شکن،  و برف پاک کن ها را مورد بازرسی قرار دهند.

    وی افزود: صرف داشتن تجهیزات ضامن ایمنی نیست و باید توجه داشت که بستن زنجیر چرخ در شرایط برف و یخ یکی از مواردی است که رانندگان باید آن را قبل از سفر فراگیرند تا در صورت مواجه شدن با بحران بتوانند از امکانات موجود استفاده کرده و سفر خوبی را برای خود و سرنشینان خودرو فراهم کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو